Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 14 травня 2017 PRO

Александр

Начальник АХО, директор господарсько-ресурсного напрямку, заступник директора, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
62 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з господарсько-ресурсного напрямку, директор департаменту господарського та ресурсного забезпечення

з 08.2014 по 06.2016 (1 рік 10 місяців)
ДП Український державний центр радіочастот, Киев (УДЦР за дорученням національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, бере участь у здійсненні державного нагляду за дотриманням законодавства про радіочастотний ресурс України.)

- управління адміністративно-господарською діяльністю підприємства та філій
- планування бюджету адміністративно-господарської діяльності, проведення моніторингу ринку, складання загальних планів АХО
- адміністрування питань за напрямком АХО по всіх регіональних підрозділах компанії(філіях).
- знання адміністративно-технічного менеджмента, кошторисної системи в адміністративному розрізі
- організація закупівель та подальша взаємодія з постачальниками товарів, послуг, робіт
- провадження документообігу та звітності в рамках діяльності
- координація та планування роботи служб підприємства (інженерно-технічна, господарська, лісопаркова, автотранспортна, громацького харчування, ремонтно-будівельна, служба постачання)
- підтримка у робочому стані будівель (більше 20 будівель в Україні), взаємодія з підрядними організаціями, технічними, комунальними службами, орендарями)
- забезпечення належного санітарного стану будинків та благоустрій території (територія обслуговування – 32 га.)
- організація проведення та господарське обслуговування заходів (колегії, наради, семінари)
- організація роботи, експлуатації, та технічного обслуговування автотранспорту (автотракторний парк – 300 одиниць, мала механізація – 120 одиниць)
- проведення основних засобів організації, інвентаризації
- підбір та навчання персоналу
- досвід адміністративної та управлінської роботи, створення та організація роботи команди (штат – 550 працівників)

Заступник директора

з 08.2012 по 03.2014 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «Київуніверсалсервіс», Киев (( сфера діяльності - господарська діяльність та обслуговування VIP території найвищого рівня))

- управління адміністративно-господарською діяльністю підприємства
- планування бюджету адміністративно-господарської діяльності, проведення моніторингу ринку, складання загальних планів АХО
- адміністрування питань за напрямком АХО
- знання адміністративно-технічного менеджмента, кошторисної системи в адміністративному розрізі
- організація закупівель та подальша взаємодія з постачальниками товарів, послуг, робіт
- провадження документообігу та звітності в рамках діяльності
- координація та планування роботи служб підприємства (інженерно-технічна, господарська, лісопаркова, автотранспортна, громацького харчування, ремонтно-будівельна, служба постачання)
- підтримка у робочому стані будівель, взаємодія з підрядними організаціями, технічними, комунальними службами, орендарями)
- забезпечення належного санітарного стану будинків та благоустрій території (територія обслуговування – 145га.)
- організація роботи, експлуатації, та технічного обслуговування автотранспорту (автотракторний парк – 200 одиниць, мала механізація – 120 одиниць)
- проведення основних засобів організації, інвентаризації
- підбір та навчання персоналу
- досвід адміністративної та управлінської роботи, створення та організація роботи команди (штат – 550 працівників)

Начальник організаційно-господарського відділу

з 07.2005 по 07.2012 (7 років)
Державна Податкова Адміністрація України Управління по експлуатації адмінбудинків податкових органів України у м. Києві, Киев (Державні організації)

-підтримка у робочому стані будівель (контроль основних систем життєзабезпечення, взаємодія з підрядними організаціями, технічними, комунальними службами, орендарями)
-забезпечення належного санітарного стану будинків та благоустрій території
-організація проведення та господарське обслуговування заходів (колегії, наради, семінари)
-проведення основних засобів організації, інвентаризації
-підбір та навчання персоналу

Освіта

Національний Університет Державної податкової служби України

Факультет – юридичний, спеціальність – «Правознавство», спеціалізація - управління господарсько-правовою діяльністю. Кваліфікація - юрист. Магістр, Ирпень
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

Інститут Фізичної Культури та Спорту ім. П.Ф. Лесгафта,

Педагогічний факультет, викладач, Ленінград
Вища, з 1978 по 1981 (2 роки 5 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Системність, пунктуальність, відповідальність, оперативність, креативність комунікабельність, вміння самостійно приймати рішення

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати