Резюме від 30 листопада 2016 PRO

Ломакін Андрій

Керівник відділу маркетингу

Повна зайнятість.

Дата народження:
19 квітня 1985 (31 рік)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Виконавчий директор

з 07.2016 по нині (5 місяців)
Громадська організація, Київ (NGO)

•Керівництво організацією.
•Господарсько-фінансова діяльність.
•Розробка короткострокових та довгострокових стратегій організації.
•Побудова з нуля та організація роботи обласних філій.
•Формування штату back та front-office
•Співпраця з представниками органів державної влади та іншими NGO.
•Робота над іміджем та позиціонуванням організації.
•Розробка та запуск інтернет-ресурсів організації.
•Розробка та запуск рекламної кампанії.

Директор з маркетингу

з 09.2011 по 02.2016 (4 роки 5 місяців)
ТОВ «Український тиждень», Київ (ЗМІ)

Обов’язки:
Медіа-планування, бюджетування, підготовка та проведення маркетингових досліджень.
Планування, запуск та проведення рекламних кампаній з подальшим контролем та аналізом їхньої ефективності.
Участь, організація та проведення виставок, круглих столів, івентів.
Ціноутворення, аналіз конкурентоспроможності.
Підготовка ТЗ, POS-матеріалів, сценаріїв для аудіо- та відеореклами.
Керування портфелем брендів, робота з корпоративним сайтом, комунікація зі ЗМІ
Досягнення:
- Розробив та впровадив маркетингову стратегію підприємства.
- Вивів на ринок новий бренд з подальшим зайняттям ним першої позиції в своєму сегменті.
- Скоротив витрати на маркетинг в 3 рази, без втрати об'єму продажів та позицій на ринку.
- Скоротив регулярні витрати підприємства на 18%.
- Провів реструктуризацію комерційного підрозділу підприємства.

Менеджер з маркетингу та PR

з 11.2008 по 05.2011 (2 роки 6 місяців)
ТОВ «Український тиждень», Київ (ЗМІ)

Обов’язки:
Медіа-планування та розміщення: ATL,BTL. Внутрішній та зовнішній маркетинг. Організація та проведення конференцій, круглих столів, панельних дискусій. Налагодження співпраці з комерційними та державними установами.
Досягнення:
Впровадив систему електронної передплати видання.
Спланував та реалізував всеукраїнський промо-тур (25 міст за 30 днів).
Налагодив бартерні взаємовідносини з провідними ЗМІ України.

Менеджер відділу реклами

з 11.2007 по 11.2008 (1 рік)
ТОВ «Український тиждень», Київ (ЗМІ)

Обов’язки:
Ведення клієнтської бази, залучення нових клієнтів, проведення презентацій, укладання договорів, робота з первинною документацією.
Досягнення:
Перші та найбільші рекламодавці в нове та нікому не відоме видання були заведені мною (Київміськбуд, Автоцентр Голосіївський, ТМ Златогор).


Освіта

Херсонський державний аграрний університет (ХДАУ)

Економічний, менеджмент організацій, Херсон

Вища, з 09.2002 по 09.2007 (5 років)


Додаткова освіта

  • Особиста ефективність керівника (2015)
  • Партизанський маркетинг (2014)
  • Курси англійської мови - British Council (2013)
  • Рейтинги і ренкінги. Як це робиться: професійний підхід (2011)
  • Курси англійської мови (2016)
  • Інтернет-маркетинг (2016)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Вільне володіння офісними програмами: MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint,1С.
    Досвідчений користувач: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Acrobat

Знання мов

  • Українська — експерт
  • Російська — експерт
  • Англійська – Pre-Intermediate — початковий

Додаткова інформація

Маю активну життєву позицію, високий рівень самоорганізації, легко знаходжу спільну мову, реально оцінюю ситуацію, швидко та зважено приймаю рішення, чітко розставляю пріоритети, стійкий у стресових ситуаціях, задля досягнення результатів та поставлених завдань готовий працювати понаднормово.

Одружений, маю сина.
Водійське посвідчення категорії: «В», маю власний автомобіль.
Закордонний паспорт, готовність до відряджень.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: