Резюме від 30 листопада 2016 PRO

Турчиняк Іван Ярославович

Комерційний, фінансовий директор, керівник проекту, підприємства, відділу

Повна зайнятість.

Дата народження:
7 липня 1975 (41 рік)
Місто:
Київ

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Комерційний директор

з 03.2014 по нині (2 роки 9 місяців)
Підприємство з надання митно-брокерських і логістичних послуг, Київ (митно-брокерська, логістика)

запуск діяльності з "нуля", розробка фінплану, та контроль фінансових показників, підбір кадрів, формування управлінської звітності, виведення підприємства на прибутковий рівень, проведення перемовин з клієнтами, обговорення умов співпраці, укладання договорів. Дійсне свідоцтво митного брокера.

Начальник відділу виробництва продукції

з 03.2012 по 03.2014 (2 роки)
агрофілія державного підприємства, Київ (рослинництво відкритого грунту, тепличне господарство, тваринництво)

організація роботи виробничих підрозділів, розрахунок фінансових показників для забезпечення підприємства МТР, формування зведених потреб в насіннєвих і посадкових матеріалах, засобах захисту рослин, матеріально-технічних ресурсах, проведення тендерних закупівель ЗЗР і посівного матеріалу, контроль проведення посівної кампанії і збору врожаїв і т. ін.

Комерційний директор

з 03.2009 по 01.2012 (2 роки 10 місяців)
Компанія імпортер технологічного обладнання, Київ (імпорт технологічного обладнання, дилерські і роздрібні продажі (B2B))

відкриття підприємства B2B продажів "з нуля", формування колективу, системи роботи, розробка системи фінансового контролю, вивід підприємства на прибутковий рівень, формування річних бюджетів підприємства, проведення перемовин з клієнтами, обговорення умов співпраці, укладання договорів, відвідання тематичних виставок, відслідковування тенденцій розвитку галузі, вивчення та впровадження новинок.

Начальник відділу забезпечення, заступник начальника управління МТЗ

з 07.2005 по 09.2008 (3 роки 2 місяці)
Державний холдинг, Київ (постачання енергоносіїв)

управління процесом матеріально-технічного забезпечення, координація роботи управлінь і відділів дочірніх компаній, формування річних та місячних планів закупівель, підготовка та проведення тендерних процедур і т.ін.


Освіта

КНУ ім. Т. Шевченка

Фінанси, Київ

Вища, з 10.2005 по 02.2008 (2 роки 4 місяці)

Івано-Франківський університет нафти і газу

Спорудження нафтогазопроводів і сховищ, інженер-механік, Івано-Франківськ

Вища, з 09.1992 по 06.1997 (4 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • Стажування на тему «Організація і провадження підприємницької діяльності на території ЄС», Краків-Відень, червень 2014 р. (1 місяць)
  • курси митних брокерів (1 місяць)
  • навчання в Мінекономіки на тему «Проведення процедур тендерних закупівель на державних підприємствах» (1 місяць)
  • Курси англійської мови SpeakUp (15 місяців)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Рівень володіння засобами MS Office досить високий.
    1С 7, 8 - досвідчений користувач;
    MD Office - досвідчений користувач;
    QDPro - досвідчений користувач;
    Інтернет засоби:lardi-trans, trans.eu -досвідчений користувач
    та ін.

Знання мов

  • Англійська - професійна і побутова лексика — середній
  • Польська - розуміння і спілкування — середній
  • Німецька - професійна лексика і побут — початковий

Додаткова інформація

Технічний склад мислення, з швидкою здатністю до навчання і розуміння процесів.
Високий рівень відповідальності.
Здатен приймати рішення та брати відповідальність.
Можу організувати колектив на виконання поставлених завдань.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: