Резюме від 24 лютого 2017 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна відправити повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3522752/

Кадровик, помічник керівника, менеджер по персоналу

Повна зайнятість.


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Заступник директора, начальник управління персоналом

з 10.2015 по нині (1 рік 5 місяців)
Медицина

- ведення кадрового діловодства в повному обсязі
- підготовка установчих документів, реєстрація підприємства, - внесення змін до установчих документів
- договірна робота (розробка та погодження договорів різних напрямків, контроль над їх виконанням, систематизація та облік)
- підготовка внутрішніх нормативно-правових актів (інструкцій, положень, посадових інструкцій, протоколів та ін.)

Юристконсульт

з 11.2012 по 04.2014 (1 рік 5 місяців)
ТОВ, Черкаси (електроенергія)

- представлення інтересів підприємства в органах державної влади, листування з органами державної влади
- претензійно-позовна діяльність (складання претензій, позовних заяв, клопотань, відзивів, заперечень на позовні заяви)
- досудове врегулювання спорів
- представництво інтересів в судах усіх інстанцій
- взаємодія з контролюючими органами та установами
- постійний моніторинг законодавства
- виконання завдань та доручень керівника

Юрист

з 10.2012 по 09.2015 (2 роки 11 місяців)
ФОП, Черкаси (юридична)

- консультації з правових питань
- представництво в судах різних інстанцій
- претензійно-позовна робота (складання різного роду претензій, позовних заяв, апеляційних і касаційних скарг, клопотань)
- досудове врегулювання спорів
- договірна робота (складання і правовий аналіз всіх видів договорів)
- системний аналіз нормативно-правових актів

Начальник управління кадрів - інспектор

з 03.2008 по 06.2012 (4 роки 3 місяці)
ДП, Київ (транспорт)

- оформлення прийому, переведення, переміщень і звільнення працівників
- штатний розпис, облік особових справ
- облік трудових книжок
- складання табеля обліку робочого часу, заповнення листків непрацездатності, видача посвідчень та довідок
- оформлення трудових угод та договорів про матеріальну відповідальність, розробка посадових інструкцій
- підбір персоналу на вакантні посади, протоколювання співбесід та нарад
- досвід проведення ліквідаційної процедури на підприємстві
- виконання різнопланових та персональних завдань керівництва


Освіта

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі

Спеціальність «Правознавство», Київ

Вища, з 09.2007 по 06.2008 (9 місяців)

Національний університет імені Б.Х.

Кваліфікація бакалавр права, юрист, Черкаси

Незакінчена вища, з 09.2003 по 06.2007 (3 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • сертифікат НЦ «Профі-Кар’єра» 2013 - менеджер з персоналу зі знанням 1С: Зарплата і кадри 7.7; 8.2. (2013)
  • Сертифікат МЦТО - секретар-офіс-менеджер зі знанням ПК та кадрової роботи. (2008)

Додаткова інформація

Маю досвід роботи: ведення електронного документообігу (реєстрація вхідної та вихідної документації); створення організаційно-розпорядчої документації (накази, розпорядження, протоколи); контроль обігу внутрішніх службових документів, призначених до виконання; прийом вхідних дзвінків, факсів та кореспонденції; організація та протоколювання нарад.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: