Ольга
Адміністратор, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 40 років
- Місто проживання:
- Ірпінь
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3530684
Додаткова інформація
Сапонюк Ольга Павлівна
Мобільний тел.: [
e-mail: [
Дата народження: 27.01.1984
Сімейний стан: цивільний шлюб
Діти: донька 2005 р.н.
Мета:
Працевлаштування з нормальними умовами праці у стабільній компанії. Бажання навчатись, здобувати додаткову кваліфікацію та використовувати на практиці свої знання та навички.
Освіта;
2006-2009
Навчалась у Відокремленому підрозділі Національного університету біоресурсів та природокористування України «Ірпінський економічний коледж»
Спеціальність: облік та аудит
Факультет: економіки і підприємства
Базова вища освіта
2001-2003
Навчалась у Національному Аграрному Університеті
Молодший спеціаліст за спеціальністю «Фінанси»
Кваліфікація : Бухгалтер-фінансист
Досвід роботи
11.03.2013 по 31.01.2020
«Ауді Центр Віпос», адміністратор сервісної служби
• запис на сервіс по чек листу
• консультація клієнтів про вартість основних робіт
• робота з боржниками СТО
• складання договорів на обслуговування
• вхідна та вихідна кореспонденція
• організація приємного дозвілля клієнтів в салоні ( зустріч відвідувачів автосалону, чай та кава)
• інформаційна підтримка клієнтів СТО
• організація доставки несправних автомобілів на СТО
• функції по організації роботи відділу прийому на сервісне обслуговування
• забезпечення життєдіяльності салону: закупка господарських товарів
2012
Агенство нерухомості «Траєкторія»
• організація продажу нерухомості
• організація та проведення зустрічей
• проведення переговорів
2004-2005
Біржа по оцінюванню нерухомості Ірпінь з оцінки автомобілів
• оцінка автомобілів перед постановкою їх на облік у МРЕВ
• експерт Первинна бухгалтерія
• страхування
2004
Ірпінський міськвиконком Ірпінь, секретар керівника
• обробка кореспонденції
• відповіді на телефонні дзвінки
• організація проведення зустрічей з відвідувачами
Додаткові відомості
Мовознавство
Українська – рідна мова, російська – вільно.
Англійська – зі словником
Професійні навички та знання
Досвідчений ПК – користувач офісних програм (Windows, MS Office, 1С8, Excel, Internet ), оргтехніки ( факсимільний апарат, копіювальний апарат, принтер).
Ділові якості
Цілеспрямованість, відповідальність, аналітичні здібності, комунікабельність, уміння працювати в команді, вибір найбільш ефективних доріг вирішення проблем, великий творчий потенціал. Уміння виробляти швидкий і точний психологічний аналіз ситуації, упевненість в своїх діях, висока вимогливість до себе, розуміння до тих, що оточують, інтелігентність, уважність до людей.
Схожі кандидати
Адміністратор
18000 грн, Київ
Администратор
15000 грн, Київ
Офіціант, адміністратор, менеджер з продажу
20000 грн, Київ, Чернівці
Керівник адміністративно-господарського відділу
Київ
Менеджер з персоналу, адміністратор
20000 грн, Київ