Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 12 квітня 2024 PRO

Світлана

Архіваріус, секретар, адміністратор офісу, діловод, рерайтер, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор офісу, секретар

з 10.2020 по нині (3 роки 6 місяців)
ТОВ "Дайвер лтд", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Работа у відділі документообороту компанії - ведення документації в паперовому і в електронному вигляді; прийом вхідних дзвінків, а також їх обробка (внесення інформації в базу даних); робота з постійними клієнтами; складання бази нових потенційних клієнтів, пошук в інтернеті, систематизація даних у таблицях Ексель; зустріч замовників в офісі; прийом та регістрація відправлень, надсилання і відстежування документації, забезпечення життєдіяльності офісу, складання звітів.

Адміністратор

з 11.2019 по 10.2020 (11 місяців)
Агенство нерухомості "Навігатор", Київ (Нерухомість)

Прийом вхідних дзвінків, а також їх обробка (внесення інформації в базу даних); консультування клієнтів по послугах компаніїї; ведення бази клієнтів; організація зустрічі клієнтів; забезпечення життєдіяльності офісу.

Архіваріус

з 02.2019 по 11.2019 (9 місяців)
ТОВ "Файна готівка", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи архіву та документообігу в електронному та паперовому вигляді. Прийом і внесення в архів вхідної документації. Видача в тимчасове користування архівної документації або її копій. Підготовка звітності по документообороту в архіві.
Отримані знання нормативних актів, положень, інструкцій з ведення архівної справи. Затверджен досвід роботи з ПК на професійному рівні (Word, Excel, Internet, e-mail), навички роботи з офісною технікою. Опрацювання великих обсягів інформації.

Архіваріус

з 12.2017 по 02.2019 (1 рік 2 місяці)
ООО «Глобал Кредит», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи архіву та документообігу в електронному та паперовому вигляді. Прийом і внесення в архів вхідної документації. Видача в тимчасове користування архівної документації або її копій. Підготовка звітності по документообороту в архіві.
Отримані знання нормативних актів, положень, інструкцій з ведення архівної справи. Затверджен досвід роботи з ПК на професійному рівні (Word, Excel, Internet, e-mail), навички роботи з офісною технікою. Отримано уміння працювати з великими обсягами інформації.

Приватний підприємець

з 01.1999 по 12.2001 (2 роки 11 місяців)
ФОП Морозова С.О., Київ (Приватні особи)

Посередництво. Постачання, продаж сировини та виробів у харчової на легкої промисловості, у сфері побутового обслуговання. Укладання договорів.

Керівник групи з виготовлення трикотажних виробів

з 05.1993 по 11.1995 (2 роки 6 місяців)
МП "ЮГИ", Київ (Легка промисловість)

Розробка моделей трикотажного одягу(ескізи), контроль їх виробництва і якості. Закупівля сировини, аксесуарів, облік сировини, реалізація у торговельній мережи, звітність.

Художник-модельєр експериментального цеху

з 08.1986 по 05.1993 (6 років 9 місяців)
Фабрика індивідуального пошиву одягу №2, Київ (Легка промисловість)

Виготовлення ескизів моделей, контроль за їх розробкою та виробництвом. Розробка колецій для виставок та дефіле. Проведення виставок та ярмарок. Переробка неліквідних тканей. Запуск у масове виробництво.
Консультації ательє фабрики і впровадження новітніх розробок моделей одягу.
Консультації по тканинах і розробка ескізів моделей одягу в Центральному Будинку Тканин на Хрещатику.

Освіта

КТИЛП (КНУТД)

Конструювання швейних виробів, Київ
Вища, з 1981 по 1986 (5 років)

Маю диплом як інженер-конструктор-технолог швейного виробництва, спеціалізація конструювання швейних виробів, що поєднує в собі інженерну та творчу складову, тобто маю можливость працювати як інженер-конструкто чи інженер-технолог та як дизайнер одягу, контролюючи весь процес виробництва.
Дизайн, моделювання, градація.
Створення художнього образу з подальшою розробкою конструкторської документації.
Розробка лекал з власних дизайнерських ескізах, корекція старих.

Додаткова освіта та сертифікати

МПП "Домашня Академія" - комп"ютерні курси

2001, 3 місяца

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Paint Рерайтінг

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Вищу освіту здобувала у Київському технологічному інституті легкої промисловості (1981-1986 р.) за спеціальністю «Конструювання швейних виробів». Отримала кваліфікацію інженер-конструктор-технолог. Була одним із засновників Студентського Будинку Моди (засн.1983 р.), основною діяльністю якого було: управління, ескізи моделей одягу за певною тематикою і формування колекцій, розробка і виготовлення моделей, переробка неліквідних тканин, створення художніх образів моделей на показах колекцій (макіяж, аксесуари), підбір та навчання демонстраторів одягу, виїздні покази моделей, тематичні виставки і дефіле, оформлення виставок тощо.
Мала 4 практики на підприємствах легкої промисловості м.Києва та преддипломну практику в Республіканському Домі Моделей Одягу, де потім займалася дипломною работою на тему "Розробка конструкторської документації на нову модель комбінезона для РДМО."
Розуміюсь у традиціної медицині. Цікавлюсь також нетрадиційною медициною та гомеопатією, розуміюсь на них. Якщо б не була модельєром, то стала б медичним працівником або фармацевтом.
Маю досвід роботи з написання, перекладу і наповненню статтями інтернет-сайтів, досвід роботи рерайтером.
Організована, відповідальна, працездатна, завжди маю план роботи. Люблю "копатися", вмію "розбирати завали", систематизувати та доводити справи до кінця. В мене завжди повний порядок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: