Резюме від 21 травня 2017

Янишівська Галина Василівна

SMM-менеджер

Неповна зайнятість, дистанційна робота.

Дата народження:
30 червня 1976 (40 років)
Місто:
Львів


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Керівник з маркетингу і продажів

з 02.2017 по 05.2017 (3 місяці)
ТзОВ Горгани, Львів (Туристичне спорядження)

Побудова структури маркетингу, відділу роздрібного продажу та підрозділу гуртового продажу.
Створення стратегії просування мережі магазинів і ексклюзивних ТМ компанії. Створення стратегії просування компанії і ТМ (8 ТТ) в соціальних мережах, контент план.

Директор

з 09.2016 по 01.2017 (4 місяці)
Швейне підприємство (запуск), Львів (швейна галузь)

Запуск швейного цеху: пошук приміщення, підбір людей, закупка обладнання, створення базової + бонусної системи роботи, створення інтернет-магазину.

директор з маркетингу

з 06.2013 по 09.2016 (3 роки 3 місяці)
Хлібпром, Львів (хлібна галузь)

Стратегічний і тактичний маркетинг для ВС і ВВ на хлібному та кондитерському ринку. Робота з асортиментом, ціноутворення.
Трейд маркетингу і ПР.
Відповідальність за маржинальний дохід категорій, асортиментну і цінову політику, представленість ТМ на ринку, просування в оффлайні та в онлайні.

В хлібному напрямку підняла рівень продажу "замороженого хлібу" (ВВ ринок) у 3 рази з протягом 2014-2016 рр. Розширила категорії заварних хлібів, і як результат в 1 половині 2016 року продажі виросли на 50 відсотків порівняно з аналогічним періодом 2015 року. Створила ТМ "Хліб по-львівськи" з акцентом на складнорецептурні хліби "з історією". Дана ТМ створення для розкриття теми хлібопечення у Львові, адже Львів був відомий ще у 14 ст. своїми житніми заварними хлибами. "Хліб по-львівськи" має вийти на ринок у вересні 2016 року.

В кондитерському напрямку створила масову ТМ "Любляна", запустила лінійку круасанів. Розвинула преміальну ТМ "Бандінеллі".

Директор з маркетингу

з 08.2005 по 04.2013 (7 років 8 місяців)
молочна компанія Галичина, Львів (молочна галузь)

Створення з "0" і просування ТМ "Галичина". Розробка стратегії бренду, позиціонування, асортименту, упаковки, методів просування включно з ТБ, трейд маркетинг, ПР стратегія ТМ і компанії.

Відповідальність за долю ринку, асортиментну і цінову стратегію, рівень знання ТМ, ефективність трейд маркетингу та ПР.

Я створила лінійку йогуртів "Галичина" і в 2009-2010 рр. наша доля ринку була вища за "Данон" і складала 45 відсотків.

Менеджер ПР

з 07.2002 по 08.2005 (3 роки 1 місяць)
Львівька пивоварня, Львів (пивна галузь)

Просування ТМ і підприємства у ЗМІ, організація медіа заходів.
Брала участь у організації Першого українського музею пивоваріння.


Освіта

Львівський інститут менеджменту

Менеджмент організації, Львів

Вища, з 09.2002 по 03.2005 (2 роки 6 місяців)

Українська академія друкарства

Журналістика і редагування, Львів

Вища, з 09.1993 по 06.1998 (4 роки 9 місяців)


Знання мов

  • Англійська — експерт
  • Російська — експерт
  • Польська — середній

Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: