Резюме від 15 листопада 2017

Черепинский Андрей Васильевич

Управляющий, 15 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
12 червня 1981 (36 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Черепінський Андрій Васильович
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата та місце народження - 12.06.1981р. м.Київ

Освіта: 1998р. Середня школа №75, м.Київ
2006р. Київський Національний Університет технологій та дизайну;
спеціальність «економіка підприємства»; кваліфікація «спеціаліст з економіки підприємства».

Досвід роботи: 2016р. по тепершній час - "MiMAX"
керівник проекту інтернет магазин mimax.com.ua
Основні функції: відкриття магазину "з нуля"; формування та реалізація стратегії розвитку інтернет магазину; моніторинг та ціноутворення, розширення товарної групи, перемови з постачальниками; розробка стандартів та введення правил обслуговування, розробка нормативів та алгоритмів по взаємодії між структурними підрозділами; аналіз роботи та проведення заходів по усуненю недоліків; подача поточної звітності, аналіз та планування тощо.
2015 – 2016рр. ПТ «Ломбард ТОВ «Гарант капітал» і компанія
від експерта-оцінювача до керівника з розвитку мережі
Основні функції: розробка ефективної стратегії розвитку мережі, організація презентацій, ведення переговорів з існуючими та потенційними партнерами компанії, всебічна консультативна підтримка партнерів, аналіз ринку фінансових послуг та моніторинг конкурентів. Контроль касової дисципліни, проведення ревізій. Навчання управлінню майбутніх керівників відділення, тощо.
2015р. – ПТ «Ломбард«Комод» експерт-оцінювач
Основні функції:
складання договорів фінансового кредитування під заcтаву ювелірних виробів та побутової техніки.
2011р;2012 — 2014рр.ТОВ «Компаньйон Фінанс»
від старшого фахівця з обслуговування клієнтів до заступника керівника центрального регіону
Основні функції:
повна організація роботоспроможності відокремлених підрозділів компанії, вирішення усіх робочих питань, контроль дотримання правил та стандартів компанії, проведення ревізій. Ведення графіку роботи підрозділу, табелювання та преміювання штату близько 50-ти працівників (20 відділень), підготовка та подача звітів, пошук комерційно вигідних місць під відділення, розробка системи мотивації персоналу.
Додаткові функції: відкриття регіону - відділень компанії в не представлених містах України “з нуля”. Робота в проблемних регіонах антикризовим менеджером.

2012р.— ПТ «Ломбард «Алдан» контролер-касир ломбарду

2009 — 2010рр. «Стройснаб» менеджер з продажу

2008 — 2009рр. ТОВ «Авіакомпанія «Хорс» начальник відділу авіаційних перевезень (регулярних та чартерних)

2005 — 2008рр. ТОВ «Українсько-середземноморські авіалінії» від фахівця з розвидку та координації регулярних авіперевезень до начальник відділу регулярних авіаперевезень

Додатково: робота з ПК, пакетом MS Office.

Особисті якості:
відповідальність, терплячість та наполегливість, здатність до швидкого опанування новими знаннями та навиками, легкість у встановлені професійного контакту з колегами, підлеглими та керівництвом, прагнення до досягнення високих результатів в роботі.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: