Резюме від 30 листопада 2016

Мельник Оксана Сергіївна

Економіст

Повна зайнятість.

Дата народження:
31 січня 1986 (30 років)
Місто:
Вінниця


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Освіта

Білоцерківський державний аграрний університет

Економічний, облік і аудит, Біла Церква

Вища, з 09.2003 по 07.2008 (4 роки 10 місяців)


Додаткова інформація

Резюме
Мельник Оксана Сергіївна
Дата народження: 31.01.86р
Місце проживання: м. Вінниця вул. проспект Юності 44
Вік: 30 років
Сімейний стан: неодружена
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: 2003-2008р - Білоцерківський державний аграрний
університет
Факультет: економічний
Спеціальність: облік і аудит, магістр

Досвід роботи:
економіст відділу операційної роботи
01.08.2013р- 27.06.2014р
ПАТ «БРОКБІЗНЕСБАНК»
Обов’язки на займаній посаді: обробка та контроль зарахування заробітних плат, пенсій згідно відомостей по зарплатним проектам, відображення в бухгалтерському обліку завантаження/розвантаження банкоматів, контроль по веденню розрахунків по оренді, охороні, комунальним та іншим господарським платежам, контроль дебіторської заборгованості, контроль обліку основних засобів та нематеріальних активів.

спеціаліст I категорії відділу фінансового забезпечення
03.08.2012р-28.12.2012р
Вінницький обласний військовий комісаріат
Обов’язки на займаній посаді: складання платіжних доручень, реєстрів фінансових та юридичних зобов’язань, ведення обліку кредиторської та дебіторської заборгованості за бюджетними коштами установи, складання звіту по заборгованості форма 7, ведення книги обліку поточних рахунків та розрахунків.

економіст
08.02.2010р-31.12.2010р
29.08.08р-01.05.09р
ДП МОУ «Білоцерківський військовий торг» ;
Обов’язки на займаній посаді: перевірка актів виконаних робіт, формування зведених реєстрів, виписка рахунків-фактур, проведення інвентаризації, аналіз витрат, підготовка тендерної документації, робота з договорами, ведення листування.

Робота з комп’ютером: Microsoft Word, Microsoft Excel, СМS-centre, ОДБ PROFIX, Парус, Інтернет.
Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, аккуратність, здатність до швидкого навчання.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: