Ольга
Секретарь, деловод, продавец, консультант
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Овруч
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Овруч
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3615160
Досвід роботи
Секретарь-деловод
з 02.2011 по 10.2016
(5 років 8 місяців)
ЦДЮТ, Овруч (Освіта, наука)
Освіта
Житомирский кооперативный коледж бизнеса и права
Правоведение, юрист, Житомир
Незакінчена вища, з 2004 по 2007 (2 роки 11 місяців)
Знання і навички
Додаткова інформація
РЕЗЮМЕ
Коваль Ольга Олександрівна
Вік: 30
Місто проживання: м. Овруч, Житомирська обл.
Контактний телефон: [
e-mail: [
Посада: секретар-діловод
Мета:
Отримання посади секретаря, діловода, продавця непродовольчих товарів, помічник юриста, та ін. Цікава робота з перспективою кар'єрного, професійного росту. Стабільна заробітна плата.
Досвід роботи:
Назва компанії: ПП Кафе
Посада: офіціант, бармен
Період роботи: 2005 — 2009
Обов’язки:
-Консультування гостей ресторану про особливості страв і напоїв. Надання допомоги при складанні замовлення. Консультування з часу приготування страв. Прийом замовлень від клієнта ресторану. Подача страв та напоїв відповідно до встановлених правил обслуговування.
Вживання заходів по вирішенню проблем, що виникли у клієнта, в рамках своєї компетенції. Подача замовлених страв гостям. Надання рахунку гостям. Отримання і контроль оплати по рахунках.
Назва компанії: магазин «Золото»
Посада: продавець-консультант
Період роботи: 2009-2010
Обов’язки:
- консультування клієнтів, здійснення продажів, післяпродажне обслуговування, підтримання чистоти.
Назва компанії: Центр дитячої та юнацької творчості Овруцького району Житомирської обл.
Посада: секретар-діловод
Період роботи: 2011- 2016
Обов’язки:
- ведення діловодства (особові справи працівників, книги наказів, книги вхідних та вихідних документів, тощо);
- викликаю за дорученням директора працівників, вихованців закладу;
– організовую телефонні переговори директора, приймаю і передаю телефонограми, записую у разі відсутності директора прийняті повідомлення і довожу до його відома їх зміст;
– передаю та приймаю інформацію щодо роботи ЦДЮТ;
– друкую за вказівкою директора різні документи й матеріали;
– приймаю кореспонденцію, що надходить на ім’я директора, систематизую її відповідно до прийнятого в закладі порядку і передаю її після розгляду до виконавців.
Освіта
Навчальний заклад: Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права
Ступінь: вищий навчальний заклад освіти І рівня акредитації
Назва спеціальності: правознавство, кваліфікація -юрист
Період навчання: 2003-2006 р
Вміння та навики
мови: російська, українська, англійська - базовий
комп'ютерна грамотність: Word, Ехсеl, PowerPoint,Інтернет і т.д.
знайома з діловодством, діловою документацією, веденням табелю обліку робочого часу, кадровою документацією (накази, звітність)
Додаткова інформація
Комунікабельність, відповідальність, креативність та художній смак. Готовність до навчання та вдосконалення знань.
Схожі кандидати
Діловод, архіваріус, секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник керівника
11500 грн, Дистанційно, Дніпро
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Дистанційно, Львів
Діловод, помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
Дистанційно
Помічник керівника, асистент, секретар
4000 грн, Дистанційно, Івано-Франківськ
Администратор, продавец-консультант, офис-менеджер
12000 грн, Дистанційно, Полтава
Фахівець з діловодства, секретар, помічник керівника, кадровик
Дистанційно