Резюме від 28 лютого 2017

Ковальська Наталія Валеріївна

Помічник керівника, фахівець з організації надання благодійної допомоги, 7 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
2 вересня 1988 (29 років)
Місто:
Луцьк


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Фахівець з організації надання благодійної допомоги

з 02.2012 по нині (5 років 10 місяців)
ВОБО "Патріоти Волині", Луцк (Організація благодійної діяльності)

З 2012 року займала посаду секретар-керівника, обов'язки:
- забезпечення своєчасної обробки вхідної та вихідної кореспонденції, її доставлення за призначенням та контроль за термінами виконання завдань;
- ведення кол-центру (відповідала на 4 телефони);
- організація нарад та прес-конференцій керівника, їх технічне забезпечення;
- оформлення особистих документів керівника, щодо відряджень за кордон;
- друк протоколів нарад і візитів керівника, контроль за виконанням завдань;
- друкування і розмноження службових документів.
- ведення діловодства в організації.

З 2013 року переведена на посаду фахівця з організації надання благодійної допомоги, обов'язки:
- ведення реєстру фізичних осіб на отримання матеріальних допомог згідно їх звернень до благодійного фонду;
- моніторинг цін підприємств по виготовленню металопластикових конструкцій для подальшої співпраці з ними;
- моніторинг цін та замовлення інвалідних візків та роляторів для фізичних осіб згідно звернень до благодійного фонду;
- моніторинг цін кондитерських фірм для замовлення новорічних подарунків для проведення щорічних Новорічних акцій;
- моніторинг цін та замовлення різних видів товарів під візити керівника;
- робота з документами (рахунки, накладні, доручення, акти);
- робота з дизайнерами, щодо створення листівок до привітань з державними та професійними святами;
- робота по дизайну реанімобілів та закупівля медичного обладнання в машину.
- організація банкетів, корпоративів, складання меню, закупівля продуктів та напоїв;
- звітність піврічна та річна по фінансовим витратам і товарно-матеріальним ціностям.

Офіс-менеджер

з 09.2011 по 01.2012 (4 місяці)
Юридична фірма ТОВ «Варта», Луцк (надання юридичних послуг)

Фахівець відділу науково-методичної роботи, ліцензування та акредитації

з 01.2011 по 08.2011 (7 місяців)
Луцький інститут розвитку людини Університету "Україна", Луцк (надання освітніх послуг)

Лаборант відділу науково-методичної роботи, ліцензування та акредитації

з 02.2009 по 01.2011 (1 рік 11 місяців)
Луцький інститут розвитку людини Університету "Україна", Луцк (надання освітніх послуг)


Освіта

Луцький інститут розвитку людини Університету "Україна"

Документознавство та інформаційна діяльність, Луцк

Вища, з 09.2005 по 01.2011 (5 років 4 місяці)

У 2011 році після закінчення отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Документознавство та інформаційна діяльність» і здобула кваліфікацію магістра з документознавства, менеджера органів державної влади і управління.


Професійні навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    ПК - рівень досвіченого користувача; MS OFFICE; вільний інтернет-користувач

Знання мов

  • Українська — експерт
  • Російська — експерт
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Сімейний стан: заміжня, маю доньку.
Можливість відряджень: так.
Маю наукову публікацію:
1. Проблема двомовності в сучасній Україні // Філологічні студії. – Луцьк: Твердиня, 2010. – Число 1. – С. 72 – 78;

Прагну працювати в компанії, яка має чітку стратегію та перспективу розвитку.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: