Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 18 березня 2024 PRO

Юлія

Начальник відділу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер Управління по роботі з індивідуальними клієнтами пріоритетного сегменту

з 10.2021 по 08.2023 (1 рік 10 місяців)
АТ " Укрексімбанк ", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

- Проведення переговорів з юридичними особами для залучення в власний портфель;
- Залучення нових клієнтів (власників компаній, директорів, бухгалтерів, підприємців);
- Виконання встановлених особистих показників;
- Комунікація з іншими підрозділами щодо залучення нових клієнтів;
- Погодження індивідуальних умов для клієнтів;
- Забезпечення індивідуального підходу та високого рівня сервісу для кожного клієнта;
- Крос продаж для портфельних клієнтів;
- Аналіз рахунків клієнтів по залишкам для залучення на депозит;
- Проведення переговорів , підготовка і підписання документів;
- Участь у кредитних процесах: підготовка пропозицій, кредитні висновки, відпрацювання з відповідними службами Банку, захист на Кредитному комітеті;
- Обслуговування клієнтів, реєстрація операцій в АБС Б2;
- Надання консультацій щодо умов розрахунково-касового обслуговування;

Керівник роботи з клієнтами Premium Bankinga

з 06.2018 по 10.2021 (3 роки 4 місяці)
АТ " Банк Кредит Днепр", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

-Пошук та залучення нових клієнтів преміального сегменту;
- Аналіз результатів роботи персоналу;
- Постановка завдань для виконання показників;
- Планування, організація та контроль ефективності роботи менеджерів;
- Виконання планів, встановлених для підрозділу;
- Підтримка та розвиток відносин з існуючими клієнтами, забезпечення якісного сервісу для них;
- Продаж всього спектра преміальних банківських послуг та продуктів;
- Вивчення ринку конкурентів;
- Контроль стану кредитної заборгованості клієнтів;
- Збільшення обсягу продажу (активи, пасиви, ОВДП);
- Організація роботи на збільшення кількості цільових активних клієнтів;
- Проведення переговорів та презентацій;
- Аналіз портфелів менеджерів;
- Комунікація з іншими підрозділами щодо залучення нових клієнтів;
- Участь у форумах, конференціях;

Головний економіст сектору обслуговування Vip клиентов

з 11.2017 по 06.2018 (7 місяців)
АТ " Ощадбанк", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

- Залучення нових vip клієнтів;
- Робота та обслуговування із закріпленими клієнтами;
- Аналіз клієнтської бази;
- Проведення крос-продажів;
- Робота з депозитарними сейфами (відкриття рахунків та супровід);
- Видача кредитів;

Керівник магазину

з 03.2016 по 10.2017 (1 рік 7 місяців)
Інтернет магазин, Одеса (Роздрібна торгівля)

-Створення та просування інтернет-магазину;
-Організація та контроль всіх процесів Інтернет Магазину;
-комунікація з клієнтами, які оформили замовлення через сайт (у телефонному режимі);
-Контроль щоденної статистики магазину;
-консультування клієнтів щодо продукції, оформлення замовлення;
-Замовлення товару на вибір;
-Пошук нових ідей;
-Додавання нового товару на сайт;

Експерт Операційного центру NPS Головного Офісу

з 12.2015 по 03.2016 (3 місяці)
ПАТ КБ"Приватбанк", Днепр (Фінанси, банки, страхування)

-Інформування та супровід клієнтів за залишеною заявкою;
-Ведення обліку клієнтів у СРМ системі;
- Розгляд та прийом у роботу заяв від клієнтів;
- Вирішення всіх проблемних та конфліктних, спірних питань з клієнтами (перерахунок договорів по кредитах, депозитах, розгляд шахрайських операцій, повернення штрафів, комісій тощо)

Експерт департаменту VIP контакт центру (консьєрж сервіс) Головного офісу

з 10.2014 по 12.2015 (1 рік 2 місяці)
ПАТ КБ "Приватбанк", Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

- Прийом дзвінків від VIP клієнтів;
- Консультація клієнтів з усіх можливих питань щодо банку;
- Проведення операцій у телефонному режимі;

Експерт з обслуговування роздрібного бізнесу

з 06.2012 по 10.2014 (2 роки 4 місяці)
ПАТ КБ"Приватбанк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

- Залучення клієнтів та виконання особистих нормативів;
- Продаж та оформлення всієї лінійки банківських продуктів (кредити, депозити, страховки, регулярні платежі) фізичних осіб;
- Залучення нових зарплатних проектів;
- Презентація продуктів банку на підприємстві та виступи перед аудиторією;
- Щоденна перевірка у касира каси та збору інкасації;
- Знання касової дисципліни;

Фахівець по роботе з кредитами

з 07.2011 по 06.2012 (11 місяців)
ПАТ КБ "Приватбанк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

- Залучення клієнтів;
- Консультація клієнтів;
- Оформлення та видача кредитів (кредитні картки, іпотека, автомобіль);
- Моніторинг погашення;
- Моніторинг боржників;

Провідний економіст відділу роздрібного обслуговування фізичних осіб

з 11.2008 по 06.2011 (2 роки 7 місяців)
ДОФ АКБ"Укрсоцбанк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

-Обслуговування наявних клієнтів;
- Залучення нових клієнтів;
- Консультація та видача кредитів фізичним особам на придбання автомобілів, житла, споживчі цілі тощо;
- Консультація клієнтів з питань страхування кредитів фізичних осіб на придбання автомобілів, іпотеки, споживчі цілі;
- Відкриття та ведення поточних та депозитних рахунків фізичних осіб (нарахування відсотків);
- Відкриття та обслуговування карткових рахунків, платіжних карток;
- Моніторинг заборгованості за кредитами та кредитними картками;
- Забезпечення виконання планів бюджету активів та пасивів;
- Робота з юр. особами (запровадження рахунків 2600, виписки за рахунками; набір платіжних доручень);

Економіст 2 категорії сектора роздрібного обслуговування клієнтів

з 12.2007 по 11.2008 (11 місяців)
ДОФ АКБ "Укрсоцбанк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

-Обслуговування наявних клієнтів;
- Залучення нових клієнтів;
- Консультація та видача кредитів фізичним особам на придбання автомобілів, житла, споживчі цілі тощо;
- Консультація клієнтів з питань страхування кредитів фізичних осіб на придбання автомобілів, іпотеки, споживчі цілі;
- Відкриття та ведення поточних та депозитних рахунків фізичних осіб (нарахування відсотків);
- Відкриття та обслуговування карткових рахунків, платіжних карток;
- Моніторинг заборгованості за кредитами та кредитними картками;
- Забезпечення виконання планів бюджету активів та пасивів;

Керуючий магазином

з 07.2007 по 12.2007 (5 місяців)
Магазин "Котон", Донецьк (Роздрібна торгівля)

- ведення табеля обліку робочого часу співробітників магазину;
- управління персоналом магазину (організація роботи, навчання, мотивація, контроль дисципліни тощо);
- забезпечення високого рівня обслуговування покупців та планових показників;
- організація безперебійної наявності товару, контроль, реалізації товару, цінників;
- вжиття заходів щодо вирішення конфліктних ситуацій з покупцями;
- проведення інвентаризацій;
- контроль касових операцій;
- досвід управління персоналом від 10 осіб

Керівник -Адміністратор

з 03.2004 по 01.2005 (10 місяців)
Магазин " Максим ", Донецьк (Роздрібна торгівля)

- контроль співробітників;
- ведення табеля робочого часу співробітників;
- проведення інкасації у касі щодня;
- проведення інвентаризації магазину;
- Замовлення продукції;
- прийом та звільнення співробітників;
- вирішення спірних питань із постачальниками;
- контроль своєчасності поставок;

Кредитний експерт

з 09.2002 по 12.2003 (1 рік 3 місяці)
ДОФ КБ " Укрсоцбанк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

- Консультація клієнтів;
- Видача кредитів на побутову техніку, авто та споживчі цілі;
- Складання кредитних договорів та калькулятора для щомісячного погашення кредиту;

Освіта

Донецький Національний Університет економіки та торгівлі ім. Туган-Барановського М.І.

Маркетингу товарознавства непродовольчих товарів та митної справи, Товарознавець комерсант, Донецьк
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки)

Донецький Державний технікум технології та дизайну

Маркетинг, Донецьк
Середня спеціальна, з 2001 по 2004 (3 роки)

Товарознавство непродовольчих товарів, Товарознавець комерсант

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet MS PowerPoint Навыки деловой переписки Навыки делового общения Навыки обеспечения жизнедеятельности магазина Навыки оперативного поиска информации в сети Интернет Навыки планирования продаж Навыки проведения инвентаризации на складе Навыки осуществления закупок товара Навыки проведения переговоров Проведение презентации Управління персоналом Ведення переговорів Управлінські навички Ведення CRM Користувач 1С Уміння аналізувати Стресостійкість Розвиток продажу Самостійне прийняття рішень Впровадження системи KPI

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.
Своїми сильними сторонами вважаю комунікабельність, системне мислення, орієнтованість на результат, стійкість до стресів, ініціативність, швидка навченість, хороші управлінські навички.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: