Резюме від 2 грудня 2016 PRO

Довгошея Ігор Ігорович

Директор магазину

Повна зайнятість.

Дата народження:
2 листопада 1989 (27 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Досвід роботи

Заступник директора

з 01.2015 по 10.2016 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Довгалівське", Хмельницька обл. (АПК (Агропромисловий комплекс))

• Досвід управління виробничо-господарською діяльністю с/г підприємства зі штатом до 60 чоловік, на території 1,5 тис. га.;
• Контроль над проведенням робіт повного циклу виробництва, таких як: оранки, посіву, внесення добрив, культивації, обприскування, десикації, прибирання урожаю, вивезення продукції на тік, елеватор, чи цукровий завод;
• Керівництво процесами виробництва, продажу, товарно-матеріального постачання, обліком;
• Управління персоналом шляхом визначення завдань та систематичний контроль їх реалізації, розвиток мотивації;
• Досвід роботи з орендодавцями землі і представниками держорганів;
• Розробка та узгодження з керівництвом компанії поточних планів та норм на різні періоди, організація обліку та контролю над їх виконанням;
• Підпорядкування: безпосередньо власнику підприємства.

Оцінювач майна/ Юрист

з 08.2013 по 07.2014 (11 місяців)
ТОВ "Інтеліс Сіті", Київ (Оцінка майна)

• Оцінка майна та майнових прав, проведення операцій з нерухомістю;
• Збір інформації про аналоги матеріальних і нематеріальних активів;
• Ведення баз даних по об'єктах оцінки, складання експертних звітів;
• Робота з замовником для отримання інформації, необхідної для проведення оцінки;
• Ведення довідково-інформаційної роботи щодо змін чинного законодавства;
• Представлення підприємства в ФДМУ, нотаріальних конторах, ДФС у м. Києві.
• Аналіз інформації про ринки, окремі сегменти ринку;

Регіональний менеджер

з 02.2013 по 08.2013 (6 місяців)
ТОВ “Агроінвест 2012”, Київ (АПК (Агропромисловий комплекс))

• Координування та розробка перспективних і поточних планів по збуту та закупівлі продукції, прогнозування попиту і складання норм складських запасів;
• Продаж мінеральних добрив, торгівля зерновими, ЗЗР;
• Щоденний моніторинг і аналіз цін на продукцію у конкурентів;
• Координація та контроль за роботою працівників у повіреному регіоні;
• Побудова власної клієнтської бази з “0”, і підтримка та розширення існуючої ;
• Ведення телефонних переговорів та виїзд на підприємства для особистого спілкування, та проведення презентацій;
• Робота з торговими майданчиками;
• Супровід та оформлення замовлень і відвантажень.
• Організація реклами у засобах масової інформації за допомогою друкованих видань, зовнішньої,електронної, поштової реклами, участь у виставках, ярмарках.

Старший менеджер

з 02.2012 по 01.2013 (11 місяців)
Візовий центр Консульства Республіки Польща, Київ (Послуги для населення)

• Робота безпосередньо з Консульським відділом Посольства Республіки Польща у Києві;
• Досягнення планових показників і перевиконання плану упродовж 5 місяців;
• Заміщення керівника відділу на час його відсутності;
• Робота з логістичною службою;
• Оформлення повного пакету документів для отримання віз;
• Розгляд претензій клієнтів і підготовка відповідей;
• Укладання договорів, ведення документообігу.

Менеджер з продажів

з 01.2010 по 08.2010 (7 місяців)
Делта Спорт (мережа магазинів Nike), Київ (Роздрібна торгівля одягом)

• Проведення розрахунково-касових операцій, ведення касової документації
• Здійснення операцій по прийому, по обліку, видачі і зберіганню товару і матеріальних цінностей
• Передпродажна підготовка та викладка товару.
• Робота з касовим апаратом.
• Відстеження наявності необхідної продукції, проведення інвентаризації
• Консультування клієнтів по представленим колекціям в магазині (асортимент, розмірний ряд, історія марки і особливості колекції поточного сезону, наявність необхідних моделей на складі).


Освіта

Львівський національний університет ім. І. Франко

Юридичний (спеціаліст), Львів

Вища, з 05.2011 по 12.2012 (1 рік 7 місяців)

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Міжнародне економічне право (магістр), Київ

Вища, з 09.2007 по 12.2016 (9 років 3 місяці)

Міжнародне економічне право (магістр)
Рік закінчення 2012


Додаткова освіта

  • Фонд державного майна України, Кваліфікаційне свідоцтво оцінювача майна та майнових прав, від 29 липня 2013 ОДЦО N 528 (2013 р.)
  • Польський Дім (Dom Polski w Kijowie) (Київ) Курси польської мови та культури (2011)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Навички роботи з комп’ютером: 1С , MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) і електронною поштою, графічними редакторами (Photoshop, CorelDRAW). Знання операційних систем Windows і Linux.

Знання мов

  • Польська — початковий
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Досягнення на попередніх місцях роботи
• Управління с/г підприємством зі штатом до 60 чоловік;
• Досвід керування виробничо-господарською діяльністю на території 1,5 тис. га
• Координування та розробка перспективних і поточних планів по збуту мінеральних добрив, прогнозування попиту і складання норм складських запасів наявної продукції;
• Ввів систему заохочень для персоналу, і чітку систему контролю за виконанням поставлених завдань. Оптимізував, у співпраці з бухгалтерським відділом, індивідуальну для кожного працівника, електронну шкалу оплати праці, бонусів і штрафів.
• Встановив нову систему відеоспостереження і GPS нагляду за виконаними роботами, збереженням засобів захисту рослин, добрив, і пального. Ввів нову електронну систему звітності. Тим самим зменшив витрати підприємства на дані статті витрат (близько 5 відсотків у порівнянні з аналогічним періодом минулих років).
• Підвищення рейтингу компанії (організація реклами у засобах масової інформації за допомогою друкованих видань, зовнішньої,електронної, поштової реклами, участь виставках, ярмарках.). Результат - збільшення середнього місячного обсягу продажів на 10-12%.
• Продажі власної сільськогосподарської продукції на регіональному ринку, по взаємовигідним цінами, з мінімальною затратою на логістичні послуги.
• Побудова власної клієнтської бази з “0”, і підтримка та розширення існуючої.

• Водійський стаж: 5 років;
• Можливість відряджень;
• Готовий працювати за ненормованим графіком;
• Одружений.

НАВИКИ
• Досвід роботи регіональним менеджером з продажу мінеральних добрив;
• Закупка та продаж насіння, ЗЗР, та добрив;
• Робота з господарствами-товаровиробниками і елеваторами.
• Використання Інкотермс 2010.
• Наявність напрацьованої бази даних.
• Досвід проведення співбесід.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: