Резюме від 2 грудня 2016

Авдейчик Світлана Петрівна

Менеджер по персоналу, інспектор з кадрів

Повна зайнятість.

Дата народження:
20 жовтня 1982 (34 роки)
Місто:
Кропивницький (Кіровоград)

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Додаткова інформація

Авдейчик Світлана Петрівна

Дата народження: 20 жовтня 1982 року
Контактні телефони: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:Використовувати та реалізувати набутий професійний досвід в сфері кадрового діловодства та рекрутингу. Вдосконалювати свої знання та навички.

Освіта: Кіровоградський національний технічний університет. Спеціальність-облік і аудит.

Досвід роботи:

На посаді інспектора з кадрів з жовтня 2007 р. по грудень 2015 р.- Квартирно-експлуатаційний відділ м. Кіровоград Міністерства оборони України.
За сумісництвом виконувала обов’язки секретаря (діловода) з жовтня 2007 р. по грудень 2015 р.- Квартирно-експлуатаційний відділ м. Кіровоград Міністерства оборони України.

Обов’язки: Робота з підбору і розміщення кадрів на основі оцінки їхньої кваліфікації, особистих і ділових якостей, формування кадрового резерву, проведення первинних співбесід з кандидатами. Підготовка необхідних документів для кваліфікаційної та атестаційної комісій, проведення необхідних заходів щодо професійної оцінки працівників а також проведення з керівниками структурних підрозділів занять щодо змін в трудовому законодавстві. Підготовка штатних розписів. Розробка посадових інструкцій.
Організація та контроль виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, ведення обліку робочого часу та ін.)
Штатна чисельність по підприємству складала 185 працівників.
Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності організації.
Ведення обліку трудових книжок особового складу. Формування і ведення особових справ працівників. Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до установ.
Січень 2005 р.- жовтень 2006 р. Кіровоградський об’єднаний міський військовий комісаріат на посаді помічника начальника фінансово-господарчого відділення.

Вміння: Вільно володію та друкую українською, російською мовами, впевнений користувач ПК, вміння працювати з офісною технікою, досвід роботи з програмою М.Е.DOC.

Додаткові навички: Досвід у роботі з ведення діловодства по підприємству.

Особисті якості: Цілеспрямована, здатна працювати з великим обсягом інформації, готова постійно самореалізовуватися у професії, легко знаходжу спільну мову з людьми, вмію працювати в команді.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: