Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 лютого 2022 PRO

Дмитрий

Пилот вертолета, 90 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

КВС Ми-2

з 02.2018 по нині (6 років 2 місяці)
Гуманитарная миссия ОАЭ на острове Сокотра., Хадибо (Авиационный транспорт)

Гуманитарная миссия ОАЭ на острове Сокотра.
Авиационные работы на вертолете Ми-2.

КВС Ми-2

з 06.2015 по 11.2017 (2 роки 5 місяців)
АК ЛЦ "Тянь-Шань", Алматы Казахстан (Авиационные перевозки)

Авиационные работы на вертолете Ми-2

КВС AW109SP

з 10.2011 по 12.2014 (3 роки 2 місяці)
ДТЭК, Донецк (Энергетика)

Пилот корпоративного вертолета, VIP перевозки.

Пилот-инструктор Ми-2

з 01.2011 по 02.2011 (1 місяць)
Yecheon Astro Space Center, South Korea (Авиационные перевозки)

Авиационные работы на вертолете Ми-2.

Второй пилот Ми-8

з 12.2009 по 03.2010 (3 місяці)
Air company "Aerospace Consortium FZE", Republic Afghanistan (Авиационные перевозки)

Авиационные работы на вертолете Ми-8.

КВС Ми-2

з 09.2008 по 04.2009 (7 місяців)
Air company ”Skylink Arabia”, Republic Iraq (Авиационные перевозки)

Авиационные работы на вертолете Ми-2.

КВС Ми-2

з 05.2007 по 09.2009 (2 роки 4 місяці)
Авиакомпания "Харьковский аэроклуб", Харьков (Авиационные перевозки)

Авиационные работы на вертолете Ми-2.

КВС Ми-2

з 04.2006 по 04.2007 (1 рік)
ПАК "АгроавиаДнепр", Днепропетровск (Авиационные перевозки)

Авиационные работы на вертолете Ми-2.

КВС Ми-2

з 12.2003 по 02.2006 (2 роки 2 місяці)
АП"Авиатранснефть" ООО "Укртранснефть", Кривой Рог (Авиационные перевозки)

Авиационные работы на вертолете Ми-2.

КВС Ми-2

з 01.2003 по 12.2003 (11 місяців)
ГАП "Нива", Кривой Рог (Авиационные перевозки)

Авиационные работы на вертолете Ми-2.

Пилот-инструктор Ми-2

з 08.1994 по 12.2002 (8 років 4 місяці)
Харьковский аэроклуб ОСОУ, Харьков (Авиационные перевозки)

Авиационные работы на вертолете Ми-2.

Освіта

ОДН Кременчугское лётное училище ГА

Лётная эксплуатация ВС, Кременчуг
Вища, з 1991 по 1994 (2 роки 10 місяців)

Пилот вертолета.

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Общий налёт 6032 часов; вертолеты Ми-2, AW109SP, Ми-8, R-22, АК-1-3; самолеты L-29, PZL-104 Wilga; автожиры Magny M-16/22.
Командирский налёт на Ми-2 4831 часов. Командирский налёт на AW109SP 237 часов (общий 405 часов).
Набор рабочих допусков (внетрассовый с подбором, аэровизуальный, АХР, ЛАР, ведение радиообмена на английском языке, IFR рейтинг). Опыт работы за рубежом. Действующее свидетельство ICAO UA.FCL, пилота транспортной авиации Украины ATPL (H). Владение английским языком (4 уровень ИКАО).

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: