Резюме від 7 грудня 2016

Довгошея Ігор Ігорович

Руководитель отдела, 9 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
2 листопада 1989 (27 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтесь.


Додаткова інформація

ОСВІТА
Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана
Міжнародне економічне право (магістр)
Рік закінчення 2012

Львівський національний університет
ім. І. Франко
Юридичний (спеціаліст)
Рік закінчення 2013

Досвід роботи

Заступник директора
ТОВ "Довгалівське"
(АПК)
Хмельницька обл.
01.2015 – 10.2016
• Досвід управління виробничо-господарською діяльністю с/г підприємства зі штатом до 60 чоловік, на території 1,5 тис. га.;
• Контроль над проведенням робіт повного циклу виробництва, таких як: оранки, посіву, внесення добрив, культивації, обприскування, десикації, прибирання урожаю, вивезення продукції на тік, елеватор, чи цукровий завод;
• Керівництво процесами виробництва, продажу, товарно-матеріального постачання, обліком;
• Управління персоналом шляхом визначення завдань та систематичний контроль їх реалізації, розвиток мотивації;
• Досвід роботи з орендодавцями землі і представниками держорганів;
• Розробка та узгодження з керівництвом компанії поточних планів та норм на різні періоди, організація обліку та контролю над їх виконанням;
• Підпорядкування: безпосередньо власнику підприємства.

Регіональний менеджер
ТОВ “Агроінвест 2012”
АПК
Київ
02.2013-08.2013
• Координування та розробка перспективних і поточних планів по збуту та закупівлі продукції, прогнозування попиту і складання норм складських запасів;
• Продаж мінеральних добрив, торгівля зерновими, ЗЗР;
• Щоденний моніторинг і аналіз цін на продукцію у конкурентів;
• Координація та контроль за роботою працівників у повіреному регіоні;
• Побудова власної клієнтської бази з “0”, і підтримка та розширення існуючої ;
• Ведення телефонних переговорів та виїзд на підприємства для особистого спілкування, та проведення презентацій;
• Робота з торговими майданчиками;
• Супровід та оформлення замовлень і відвантажень.
• Організація реклами у засобах масової інформації за допомогою друкованих видань, зовнішньої,електронної, поштової реклами, участь у виставках, ярмарках.

Оцінювач майна/ Юрист
ТОВ "Інтеліс Сіті"
Київ
08.2013 – 07.2014
• Оцінка майна та майнових прав, проведення операцій з нерухомістю;
• Збір інформації про аналоги матеріальних і нематеріальних активів;
• Ведення баз даних по об'єктах оцінки, складання експертних звітів;
• Робота з замовником для отримання інформації, необхідної для проведення оцінки;
• Ведення довідково-інформаційної роботи щодо змін чинного законодавства;
• Представлення підприємства в ФДМУ, нотаріальних конторах, ДФС у м. Києві.
• Аналіз інформації про ринки, окремі сегменти ринку;


Старший менеджер
Візовий центр Польщі VFS Global
Послуги для населення
Київ
02.2012 – 01. 2013

• Робота безпосередньо з консульським відділом Польщі;
• Досягнення планових показників і перевиконання плану упродовж 5 місяців;
• Заміщення керівника відділу на час його відсутності;
• Робота з логістичною службою;
• Оформлення повного пакету документів для отримання віз;
• Розгляд претензій клієнтів і підготовка відповідей;
• Укладання договорів, ведення документообігу.
Менеджер з продажів

з 01.2011 по 08.2011 (7 місяців)
Делта Спорт (мережа магазинів Nike), Київ (Роздрібна торгівля одягом)

КУРСИ, СЕРТИФІКАТИ
• Кваліфікаційне свідоцтво оцінювача майна та майнових прав, від 29 липня 2013 ОДЦО N 528, видане Фондом державного майна України
• Польський Дім (Dom Polski w Kijowie) (Київ) Курси польської мови та культури (за європейською системою оцінки рівня знань іноземних мов).

Досягнення на попередніх місцях роботи
• Координування та розробка перспективних і поточних планів по збуту мінеральних добрив, прогнозування попиту і складання норм складських запасів наявної продукції;
• Ввів систему заохочень для персоналу, і чітку систему контролю за виконанням поставлених завдань. Оптимізував, у співпраці з бухгалтерським відділом, індивідуальну для кожного працівника, електронну шкалу оплати праці, бонусів і штрафів.
• Встановив нову систему відеоспостереження і GPS нагляду за виконаними роботами, збереженням засобів захисту рослин, добрив, і пального. Ввів нову електронну систему звітності. Тим самим зменшив витрати підприємства на дані статті витрат (близько 5 відсотків у порівнянні з аналогічним періодом минулих років).
• Підвищення рейтингу компанії (організація реклами у засобах масової інформації за допомогою друкованих видань, зовнішньої,електронної, поштової реклами, участь виставках, ярмарках.). Результат - збільшення середнього місячного обсягу продажів на 10-12%.
• Продажі власної сільськогосподарської продукції на регіональному ринку, по взаємовигідним цінами, з мінімальною затратою на логістичні послуги.
• Побудова власної клієнтської бази з “0”, і підтримка та розширення існуючої .
НАВИКИ
• Використання Інкотермс 2010.
• Наявність напрацьованої бази даних.
• Навички роботи з комп’ютером: 1С


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Всі схожі резюме

Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги і зарплату з вакансіями інших підприємств: