Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 29 січня 2024 PRO

Daria

Адміністративний асистент, перекладач англійської мови

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Славутич
Готовий працювати:
Дистанційно, Славутич

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністративний асистент

з 04.2023 по нині (1 рік)
Immigration Consulting Services, Славутич (Послуги для населення та бізнесу)

- заповнення форм (pdf і онлайн) для подачі на тимчасове / постійне проживання в Канаді
- збір документів по чек-лісту для подачі на візу
- спілкування з клієнтами, ведення переписки по імейлу

Асистент-перекладач відділу HR

з 07.2019 по 03.2020 (8 місяців)
СП "Новарка", Славутич (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- ведення та переклад документації HR відділу;
- переклад ділового листування та усний переклад на зустрічах з керівником відділу;
- робота з базами даних по співробітниках компанії, оновлення та доповнення таблиць актуальною інформацією;
- Робота з програмою 1С: складання списків співробітників за різними критеріями, реєстрація відряджень та відпусток працівників.

Асистент-перекладач відділу "Введення в експлуатацію (Commissioning)"

з 06.2018 по 07.2019 (1 рік 1 місяць)
СП "Новарка", Славутич (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- усний переклад на зустрічах керівника із Замовником та Субпідрядником;
- переклад, облік та реєстрація в Excel документації відділу;
- розсилка та переклад повідомлень про інспекції (NFIs) та їх результатів;
- переклад програм випробувань з/на російську/англійську;
- складання та ведення звітів про випробування, збирання результатів випробувань та їхній переклад; передача документації Замовнику/Інженеру проекту.

Асистент адміністративно-фінансового відділу

з 10.2015 по 06.2018 (2 роки 8 місяців)
СП "Новарка", Славутич (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- складання договорів англійською та російською мовами;
- переклад страховок, листів;
- управління корпоративним мобільним зв'язком;
- оформлення заявок на відрядження;
- бронювання авіаквитків, готелів;
- оформлення листів-запрошень;
- робота з документацією адміністративно-фінансового відділу;
- усний переклад документів іноземним співробітникам та супровід їх на зустрічах в банку та з нотаріусом;
- ведення листування англійською мовою.

Перекладач англійської

з 09.2013 по 04.2014 (7 місяців)
Бюро перекладів "Схід-Захід", Харків (Приватні особи)

Переклад документів (паспортів, свідоцтв, договорів і т.п.) для нотаріального завірення.

Адміністратор рецепції

з 06.2012 по 09.2012 (3 місяці)
"Amirandes" Grecotel, о. Крит, Греція (Готельно-ресторанний бізнес)

- зустріч гостей на рецепції;
- сheck-in та check-out гостей;
- супровід гостей до номеру, ознайомлення їх з сервісом і пропозиціями готелю;
- резервація столів в ресторанах готелю та поза його межами.

Продавець - асистент

з 05.2011 по 09.2011 (4 місяці)
Dairy Queen, Вілліамсбург, США (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота в кафе морозива, приймання замовлень, робота з касовим апаратом.

Освіта

Харківський гуманітарний університет "Народна Українська Академія"

Референт-перекладач, Харків
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

2008-2012 рр - диплом бакалавра з філології англійської та іспанської мов.
2012-2013 рр - диплом спеціаліста, спеціальність - Переклад англійської та іспанської мов.

Знання і навички

MS Office Email MS Word Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Ведення CRM

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Іспанська — середній

Додаткова інформація

На даний час шукаю роботу виключно на дистанційній основі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: