Резюме від 30 листопада 2016 PRO

Нефедова Диана

Керівник групи продажу

Повна зайнятість.

Дата народження:
24 квітня 1980 (37 років)
Місто:
Київ


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Керівник групи супроводу клієнтів

з 05.2016 по 09.2016 (4 місяці)
ТОВ «ЦГПУ», Киев (Телекоммуникации)

Обов'язки:
- Управління групою супроводу клієнтів (4 особи);
- Довгострокове і короткострокове планування;
- Статистика, звітність, аналіз роботи групи, підвищення середнього чека клієнтів групи;
- Підбір та навчання персоналу;
- Робота з клієнтами: підтримка існуючої клієнтської бази, проведення переговорів з клієнтами, підвищення рівня задоволеності клієнтів.

Досягнення:
- Розробка і впровадження оптимізації бізнес-процесів в компанії;
- Виконання KPI групи на 120%.
- Закриття двох штатних вакансій.

Керівник групи по роботі з Ключовими Абонентами

з 06.2013 по 05.2016 (2 роки 11 місяців)
Vodafone, Київ (Телекоммуникации)

Обов'язки:
1. Створення кваліфікованої команди:
- Проведення відбіркових співбесід;
- Коучинг працівників, зворотний зв'язок;
- Розробка мотиваційних заходів для співробітників;

1.2. Організація, розвиток і контроль роботи з експертами у групі продажів бізнес сегменту за наступними напрямками та показниками:
- Виконання плану продажів і ключових показників групи;
- Аналіз прибутковості клієнтської бази;
- Планування і виставлення квартальних планів відділу;
- Контроль якості обслуговування клієнтів;
- Контроль дебіторської заборгованості ключових абонентів (КА);
- Контроль за коректністю виконання процедур післяпродажного обслуговування бізнес-клієнтів.
- Проактивний продаж конвергентних послуг й нових послуг, участь в акціях по стимулюванню продажів для бізнес клієнтів;
- утримання існуючих корпоративних клієнтів у мережі ПрАТ «МТС УКРАЇНА», виїзні зустрічі з клієнтами на рівні CEO, CFO, CIO;
- Проведення національних і міжнародних тендерів (Vodafone).

Досягнення:
- Успішний коучінг нових співробітників;
- Виконання KPI продаж групи на 135%;
- Пропозиції і впровадження ідей щодо підвищення якості обслуговування клієнтів;
- Переможець в номінації «Кращий проект В2В в ПрАТ МТС Україна за друге півріччя 2014»;
- Переможець в номінації «Кращий проект В2В» ПрАТ МТС Україна за перше півріччя 2015 р.;
- Створення комфортного клімату в колективі;
- Розробка стратегії проведення електронних online торгів/національних тендерів;
- Перемога у міжнародних тендерах;
- Утримання ТОР клієнтів;
- Залучення більше 30 нових компаній.

Експерт по роботі з корпоративними клієнтами

з 09.2011 по 06.2013 (1 рік 9 місяців)
ПрАТ «МТС Україна», Київ (Телекоммуникации)

Обов'язки:
- Розвиток, утримання існуючих клієнтів (сегмент великого бізнесу, КА, TOP КА);
- Проведення тендерів, аналітика витрат клієнта, підготовка індивідуальних комерційних пропозицій, продаж та супровід побудови фіксованого зв'язку (MPLS, міська телефонія, інтернет);
- Залучення нових компаній.

Досягнення:
- Переможець в номінації «Кращий експерт з розвитку клієнтів» за перше півріччя 2013 р.;
- Проведення і перемога в тендерах;
- Залучення нових компаній;
- Індивідуальний підхід до кожного клієнта – високий індекс задоволеності клієнтів;
- Продаж великого проекту по фіксованому зв'язку;
- Продаж коротких номерів.

Експерт з продажу та обслуговування абонентів

з 01.2007 по 11.2009 (2 роки 10 місяців)
ПрАТ «МТС Україна», Київ (Телекоммуникации)

Обов'язки:
- Продаж та обслуговування абонентів PostPaid (В2С), юридичних осіб (сегмент малого бізнесу);
- Консультації клієнтів щодо послуг (телефонія, data), вибору оптимальних пакетів, рахунками, податковими накладними;
- Архівація документів.

Досягнення:
- успішне вирішення конфліктних ситуацій, виконання KPI з продажу та утримання клієнтів. Високі показники СКО (стандарти якості обслуговування).

Експерт по роботі з абонентами

з 07.2005 по 12.2005 (5 місяців)
UMC, Київ (Телекоммуникации)

Обов'язки:
- Продаж та обслуговування абонентів PrePaid (В2С), продаж обладнання, консультації з тарифних пропозицій і акцій.

Досягнення:
- успішне вирішення конфліктних ситуацій, виконання KPI з продажу.


Освіта

Запорізький Інститут Муніципального Управління

Адміністративний менеджмент, спеціальність: управління персоналом, Запоріжжя

Вища, з 09.2000 по 07.2005 (4 роки 10 місяців)

Київський Державний Лінгвістичний Університет

Філологічний (англійська мова)., Київ

Вища, з 09.1997 по 07.2002 (4 роки 10 місяців)


Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — експерт
  • Російська — експерт

Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: