Резюме від 29 березня 2018 PRO

Sirenko Natalia

Руководитель, заместитель руководителя, менеджер

Повна зайнятість.

Дата народження:
20 червня 1976 (41 рік)
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Заступник начальника управління розвитку бізнесу Департаменту організації продажів

з 09.2004 по нині (13 років 7 місяців)
ПАТ "НАСК "ОРАНТА", Киев (страхування)

Досягнення: Організація та впровадження порядку роботи Компанії із електронною системою закупівель Prozorro.
Участь в якості експерта у третьому всеукраїнському форумі "Zakupki", який організовували та проводили Zakupki.Prom.ua за підтримкою Prozorro, Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати в Україні.

Участь у проекті по впровадженню обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів («автоцивілки») в т.ч. міжнародного автострахування «Зелена картка».
Відстеження змін чинного законодавства у частині, що стосується здійснення страхування в тому числі обов’язкового страхування відповідальності автотранспорту та впровадження прийнятих норм у Компанії.
Опрацювання документів МТСБУ та НКФП про регулювання діяльності страхових компаній.

Організація співпраці з посередниками в тому числі з банками. Погодження умов співпраці, оформлення договорів співпраці, надання консультацій та допомоги фахівцям регіональної мережі та співробітникам посередника по умовам договору співпраці та програм страхування.

Організація повного циклу дистрибуції бланків договорів (полісів) страхування, від замовлення та виготовлення в типографії до розподілу та порядку використання в регіональній мережі, досягнення мінімізації витрат на їх виготовлення та доставку.

Обовязки:
•планування та організація продажів регіональної мережі;
•планування діяльності управління згідно до затверджених у встановленому порядку концепції розвитку Компанії, - організація та проведення переговорів із посередниками в т.ч. банками, супровід підписаних договорів співпраці на етапах його виконання;
- організація роботи мережі Компанії в системі Prozorro (в т.ч. відстежування змін чинного законодавства щодо публічних закупівель, контроль та аналіз результатів роботи мережі по проведеним тендерним закупівлям;
•розробка пропозицій щодо:
проектів нормативних та розпорядчих документів Компанії з питань, що відносяться до компетенції Управління;
заходів по підтриманні рівня надходжень на запланованому рівні;
стимулювання та мотивації персоналу регіональної мережі,
процедур залучення клієнтів і підтримки їхньої лояльності,
процедур просування продуктів.
•контроль за роботою регіональної мережі, рівня навичок і знань персоналу,
•аналіз звітності мережі, ринкових тарифів на продукти, споживані клієнтськими сегментами та розробка пропозицій щодо прийняття відповідних управлінських рішень;
•вивчення нових кращих практик продажів та розробка пропозицій щодо їх впровадження,
•розподіл бланків договорів страхування по регіональній мережі, контроль їх залишків та використання мережею Компанії.

Начальник управління обліку товарів

з 04.2003 по 09.2004 (1 рік 5 місяців)
ООО «Караван», Киев (роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:
•Розробка та організація бізнес-процесу товарообігу в гіпермаркеті;
•Планування та організація роботи управління щодо обліку та просування товару від постачальника до клієнтів гіпермаркету;
•Контроль за ціноутворенням;
•Аналіз товарообороту;
•Організація і формування первинного бухгалтерського обліку щодо руху товарів;
•Організація і проведення внутрішніх інвентаризацій.

Старший бухгалтер обліку товарів

з 11.2001 по 04.2003 (1 рік 5 місяців)
ЗАТ «Центр СПАР Україна» (SPAR), Киев (роздрібна торгівля)

•Планування та організація роботи відділу щодо обліку та просування товару від постачальника до клієнтів;
•Контроль за ціноутворенням;
•Формування звітів з первинного бухгалтерського обліку;
•Організація і проведення внутрішніх інвентаризацій.

Товарознавець

з 10.1998 по 11.2001 (3 роки 1 місяць)
ДП «Яготинський молпродукт», Киев (роздрібно-оптова торгівля)

•Організація роботи з обліку товарів на складі;
•Планування замовлень щодо поставок товарів та їх збуту;
•Ведення обліку товарів «від постачальника до споживачів»;
•Контроль за ціноутворенням, касса;
•Формування звітів з первинного бухгалтерського обліку;
•Організація і проведення внутрішніх інвентаризацій.


Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет

Кваліфікація - управління товарними системами та мерчандайзинг Спеціальність – товарознавство та комерційна діяльність, Киев

Вища, з 09.1993 по 06.1998 (4 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • Науково-виробнича фірма «Радасінь» при Київському державному економічному університеті (курси підготовки бухгалтерів-економістів (1997)
  • "Державні закупівлі" Правила участі для замовників та учасників" (2016-2017)

Професійні навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Досвідчений користувач ПК, Microsoft Office, Internet

Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: