Резюме від 24 квітня 2017 PRO

Дим Светлана

Офіс-менеджер, 4 500 грн/міс.

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Дата народження:
22 жовтня 1985 (31 рік)
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Адміністратор-керівник

з 08.2016 по нині (8 місяців)
Приватне підприємство, Черкассы (освіта)

Посадові обов'язки:
Організація роботи та надання послуг з підготовки документів,
Проведення семінарів та консультацій.
Технічне забезпечення роботи (організація переговорів та ін.).
Участь у переговорах , ділових зустрічах, спеціальних прийомах;
Ведення протоколів та інших документів, які оформляють хід та результат зустрічей, переговорів
Діловодство
Кадрове діловодство: співбесіди, прийом, звільнення, переводи, відпустки, табелювання часу.
Робота зі всіма видами орг.техніки;


Освіта

ЧНУ,ім.Б.Хмельницького

Психологія, Черкассы

Вища, з 09.2016 по 06.2018 (1 рік 9 місяців)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Продвинутий користувач, 1с Підприємство (кадри), графічні редактори, пакет Office

Знання мов

  • English — середній

Додаткова інформація



Приватне підприємство
Черкассы
Офіс-менеджер
Діловодство;
- робота з наказами, розпорядженнями: підготовка проекту, оформлення, підписання, узгодження, ознайомлення співробітників підприємства, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;
- робота з вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;
- організація отримання кореспонденції за юридичною, поштової та фактичною адресами;
- робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення):;
- ведення та оформлення протоколу нарад і засідань;
- оформлення довіреностей на отримання кореспонденції, посилок та інших матеріальних цінностей;
- формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та здача в архів.
Прийом телефонних дзвінків та, у разі необхідності, переведення їх на тих співробітників, для яких вони призначені. Фіксування отриманої по телефону для директора інформації в його відсутність і доведення її змісту до його відома.
Підготовка нарад та засідань, що проводяться директором (оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний).
Замовлення авіа - та залізничних квитків, бронювання готелів.
Забезпечення життєдіяльності офісу:
- Замовлення води по мірі необхідності.
- Замовлення канцелярії .


----------

Ремонтно-експлуатаційне управління
Офис-менеджер,оператор ПК

- робота з наказами, розпорядженнями: підготовка проекту, оформлення, підписання, узгодження, ознайомлення співробітників підприємства, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;
- робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення):;
- формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та здача в архів.
Прийом телефонних дзвінків та, у разі необхідності, переведення їх на тих співробітників, для яких вони призначені.
Фіксування отриманої по телефону для директора інформації в його відсутність і доведення її змісту до його відома.
Підготовка нарад та засідань, що проводяться директором (оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний).
Забезпечення життєдіяльність офісу:
- Замовлення канцелярії


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: