Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 травня 2017

Светлана

Офіс-менеджер, 4 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор-керівник

з 08.2016 по нині (7 років 8 місяців)
Приватне підприємство, Черкассы (Освіта, наука)

Посадові обов'язки:
Організація роботи та надання послуг з підготовки документів,
Проведення семінарів та консультацій.
Технічне забезпечення роботи (організація переговорів та ін.).
Участь у переговорах , ділових зустрічах, спеціальних прийомах;
Ведення протоколів та інших документів, які оформляють хід та результат зустрічей, переговорів
Діловодство
Кадрове діловодство: співбесіди, прийом, звільнення, переводи, відпустки, табелювання часу.
Робота зі всіма видами орг.техніки;

Освіта

ЧНУ,ім.Б.Хмельницького

Психологія, Черкассы
Вища, з 2016 по 2018 (1 рік 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet 1С:Підприємство Работа с оргтехникой Графічні редактори 1С:Предприятие Работа со сканером Работа с принтером Работа с ксероксом Работа с факсом Справочно-информационные программы

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація



Приватне підприємство
Черкассы
Офіс-менеджер
Діловодство;
- робота з наказами, розпорядженнями: підготовка проекту, оформлення, підписання, узгодження, ознайомлення співробітників підприємства, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;
- робота з вхідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання;
- організація отримання кореспонденції за юридичною, поштової та фактичною адресами;
- робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення):;
- ведення та оформлення протоколу нарад і засідань;
- оформлення довіреностей на отримання кореспонденції, посилок та інших матеріальних цінностей;
- формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та здача в архів.
Прийом телефонних дзвінків та, у разі необхідності, переведення їх на тих співробітників, для яких вони призначені. Фіксування отриманої по телефону для директора інформації в його відсутність і доведення її змісту до його відома.
Підготовка нарад та засідань, що проводяться директором (оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний).
Замовлення авіа - та залізничних квитків, бронювання готелів.
Забезпечення життєдіяльності офісу:
- Замовлення води по мірі необхідності.
- Замовлення канцелярії .


---

Ремонтно-експлуатаційне управління
Офис-менеджер,оператор ПК

- робота з наказами, розпорядженнями: підготовка проекту, оформлення, підписання, узгодження, ознайомлення співробітників підприємства, реєстрація, облік, зберігання, формування справ;
- робота з вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення):;
- формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження та здача в архів.
Прийом телефонних дзвінків та, у разі необхідності, переведення їх на тих співробітників, для яких вони призначені.
Фіксування отриманої по телефону для директора інформації в його відсутність і доведення її змісту до його відома.
Підготовка нарад та засідань, що проводяться директором (оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний).
Забезпечення життєдіяльність офісу:
- Замовлення канцелярії

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Секретар
Черкаси

Помощник руководителя
Черкаси

Офіс-менеджер
17000 грн, Черкаси

Офіс-менеджер
Черкаси

Офіс-менеджер
Черкаси

Секретар
Черкаси

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: