Алина
Спеціаліст із документообігу, менеджер по роботі з документами, діловод, 6 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 31 рік
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3842648
Досвід роботи
Спеціаліст першої категорії
з 09.2016 по 12.2016
(3 місяці)
Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Святошинського районного управління юстиції у місті Києві, Киев (Державні організації)
Стажування після якого на конкурсній основі була зарахована на державну службу 08.07.15 - 28.08.15 - Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Святошинського районного управління юстиції у м. Києві.
Обов'язки на даній посаді: прийняття заяв від громадян, внесення даних до реєстру, видача свідоцтв, робота з архівом та інше.
Спеціаліст відділу судового супроводження Юридичного Управління Департаменту стягнення кредитів
з 06.2016 по нині
(7 років 10 місяців)
ПАТ "Альфа Банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)
Робота з великим обсягом документообігу: отримання документів із судів, внесення інформації у програмні продукти (AlfaCollection), підтримання комунікацій із регіональними юристами, заказ матеріальних цінностей, канцелярії та інше.
Освіта
Національний університет «Одеська юридична академія»
Факультет цивільної та господарської юстиції; спеціальність - правознавство, Одесса
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 8 місяців)
Знання і навички
Додаткова інформація
Стажування:
Помічник приватного нотаріуса (01.2016 – 05.2016). Обов’язки: складання проектів довіреностей, заповітів, заяв, договорів, опис документів та інше.
КОРОТКА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата народження: 08 серпня 1992 ( 24 р.)
Місто проживання: Київ (Академмістечко)
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ:
Досвід роботи з MS Office (Word, Power Point), Internet, антивірусні програми, програми архівації даних, браузери.
ЗНАННЯ МОВ:
Українська (вільно), російська (вільно), англійська (середня).
Практика під час навчання в університеті:
Червень-липень 2011 рік, 2013 - 2015 р.р. – Головне управління юстиції в Житомирській області.
Червень-липень 2012 рік – Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Лугинського районного управління юстиції.
ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ: відповідальність, працелюбність, пунктуальність, дисциплінованість, здатність швидко навчатися, комунікабельність, зацікавленість у професійному зростанні, високі організаційні здібності, без шкідливих звичок.
Інші резюме цього кандидата
5 000 грн
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Спеціаліст відділу судового супроводження Юридичного Департаменту Управління стягнення кредитів, ПАТ "Альфа Банк", 7 років 10 місяців
- Спеціаліст першої категорії, Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Святошинського районного управління юстиції у місті Києві, 3 місяці
6 000 грн
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Спеціаліст відділу судового супроводження Юридичного Департаменту Управління стягнення кредитів, ПАТ "Альфа-Банк", 9 місяців
8 000 грн
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Неповна зайнятість
Освіта: 09.2010 - 05.2015: Цивільна та господарська юстиція (Національний університет "Одеська юридична академія", Київ)....
Схожі кандидати
Контент-менеджер, спеціаліст відділу кадрів, з діловодства, помічник HR-менеджера
17000 грн, Київ
Діловод, менеджер, спеціаліст з документообігу
30000 грн, Київ
Logistic manager, Account executive
45000 грн, Київ
Юрист, спеціаліст з договірної роботи, менеджер з документообігу
Дистанційно
Провідний спеціаліст, менеджер по роботі з документами, сертифікацією
Київ, Інші країни, Дистанційно
Діловод, фахівець, менеджер по роботі з документами
10000 грн, Київ