Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 28 березня 2023 PRO

Анна

Бухгалтер, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 04.2018 по 08.2022 (4 роки 4 місяці)
ТОВ ТОРГОВИЙ БУДИНОК ПАРТНЕР, Київ (сантехнічне обладнання та матеріали)

• Робота з клієнт-банком (платежі, замовлення валюти, проведення 1С)
•Розрахунки з покупцями та постачальниками, ПДВ (податковий кредит та податкові зобов'язання)
• Ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліків від первинної документації до складання та подання звітності до податкових та інших органів;
• Управління системою документообігу на підприємстві, грошовими потоками підприємства, підготовка управлінської звітності для керівництва (Cash Flow, P&L)

Бухгалтер

з 04.2017 по 03.2018 (11 місяців)
ТОВ Компания Века Буд, Київ (алюмінієві конструкції та сантехнічні перегородки)

Відповідала за витрати компаніі (безготівка, готівка)
- формування первинної документації (рахунки-фактури, видаткові, прибуткові, поворотні накладні, виписка довіреностей, акти виконаних робіт);
- розрахунки з постачальниками;
- формування та своєчасне відправлення платіжних доручень у національній валюті за системою Клієнт-Банк;
- робота з розрахунковими рахунками підприємства на підставі отриманих даних за системою Клієнт-Банк для подальшого використання під час підготовки та проведення поточних платежів
реєстрація та активація сертифікатів ключів банків, комунікація з банками з робочих питань

Бухгалтер відділу оренду

з 12.2015 по 04.2017 (1 рік 4 місяці)
КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м.Києва", Київ (обслуговування)

ведення бух. обліку відділу оренди: формування рахунків та актів виконаних робіт; акти звірок з іншими дебіторами та кредиторами; банк; складання звітів.

Адміністратор транспортного відділу

з 11.2013 по 01.2015 (1 рік 2 місяці)
ДП "Информаційний центр" Мінюст Украіни, Київ (Держструктура)

Укладання договорів із підприємствами-постачальниками із закупівлі палива. Облік видачі та списання палива на підприємстві. Контроль проведення технічного обслуговування автопарку підприємства. Домовленість із СТО про проведення ТО автомобілів. Закупівля запчастин під час проведення ТО. Робота зі страховими компаніями щодо укладання договорів страхування автомобілів.

Головний державний податковий інспектор-ревізор

з 06.2010 по 10.2013 (3 роки 4 місяці)
Державна податкова інспекція у Голосіівському районі м.Києва, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Контрольно-перевірочна фінансова господарська діяльність підприємства. Контроль своєчасного нарахування та сплати податку на додану вартість та податку на прибуток. Проведення аудиторської перевірки щодо правильності нарахування та формування доходів та витрат підприємства при нарахуванні податків. Виконання контрольних завдань вищого керівництва.

Референт комерційного директора

з 05.2005 по 05.2009 (4 роки)
ТОВ "Гарантія-Трейд" Сітка Супермаркетів Фуршет, Київ (Роздрібна торгівля)

1. виконання доручень керівника; замовлення авіа - залізничних квитків, бронювання готелів, робота з кур'єрськими службами;
2. грамотне, культурне ведення телефонних переговорів, прийом та розподіл телефонних дзвінків;
3. робота з оргтехнікою: міні-АТС, ПК, принтер, ксерокс, сканер;
4. ведення діловодства, обробка первинної, вхідної та вихідної інформації, набір та редагування документів,
5. передача документації на виконання згідно з резолюцією керівника контроль виконання;
6. організація зустрічей, нарад, ведення та оформлення протоколів робочих нарад;
7. прийом відвідувачів.

Помічник референта комерційного директора

з 09.2004 по 05.2005 (8 місяців)
ТОВ "Гарантія-Трейд" Сітка Супермаркетів Фуршет, Київ (роздрідна торгівля)

1. прийом телефонних дзвінків;
2. виконання доручень керівника, замовлення залізничних, авіа квитків, бронювання готелів;
3. набір, редагування документів;
4. робота з офісною технікою: міні-АТС, факс, принтер, сканер, ксерокс;
5. володіння ПК: Windows, Excel, Outlook, Internet
6. організація життєдіяльності офісу: замовлення та розподіл канцелярських товарів, води, витратних матеріалів.

Касир-операціоніст

з 12.2002 по 09.2004 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Гарантія-Трейд" Сітка супермаркетів Фуршет, Київ (Роздрібна торгівля)

Обслуговування та розрахунок покупців, ведення та заповнення первинної документаціі.

Освіта

Університет Економіки та Права "КРОК"

Облік та аудит, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Учбовий центр "Практикум" Курс - Головний бухгалтер + 1С Бухгалтерія 7.7"

2010, 1,5 месяца

Інститут після дипломноі освіти "УКРСТЕНО" Курс "Бухгалтер-операціоніст в програмі 1С 8.2"

2015, 2 місяця

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач Internet MS Outlook BAS Бітрікс24 BAS КУП

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:
• аналітичний склад розуму
• здатність до самонавчання
• працездатність
• відповідальність
• охайність
• тактовність
• товариськість
• розумна наполегливість та впертість

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: