Резюме від 25 лютого 2017

Міхальова Ілона Олегівна

Бухгалтер, економіст, фінансист, 8 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
22 квітня 1973 (44 роки)
Місто:
Львів

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Резюме
Міхальова Ілона Олегівна

Контактна інформація:
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса електронної пошти [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Домашня адреса: м.Львів вул.Наукова 49а/14

Мета: отримання посади фінансиста,бухгалтера,економіста з зарплатою від 8000,00грн.

Досвід роботи:
АТ″Райффайзен Банк Аваль″
2000-2004рр.-економіст першої категорії
Функціональні обов″язки-проведення та облік операцій відділення, що регламентуються відповідними нормативно-методичними документами банку, в тому числі:
ведення рахунків фізичних осіб;
обслуговування клієнтів по системі “Western Union”, „Аваль-Експрес”;
обслуговування клієнтів по пластикових картках;
введення вхідної інформації в базу даних ОДБ „ІСАОД” по прийнятих документах клієнта для автоматизованої обробки складання визначеної фінансової та статистичної звітності;
прийом платіжних документів та їх опрацювання.

2004-2007рр.-головний економіст бек-офісу
Функціональні обов″язки:
Здійснення контролю своєчасності погашення споживчих кредитів, нарахованих процентів і комісій;
Здійснення контролю за заходами, спрямованими на стягнення з позичальників проблемної кредитної заборгованості на відділеннях;
Проведення поточного контролю стану справ споживчого кредитування у відділенні;
Проведення аналізу причин виникнення проблемної заборгованості та розробка пропозицій по зменшенню ризикованості портфеля;
Робота з програмним комплексом “Трансмастер”;
Контроль та операції по транзитних,котлових рахунках та рахунках,що потребують нульового залишку на кінець дня;
Врегулювання сум до з»ясування ,повернення помилково проведених сум,уточнення реквізитів платежу;
Зарахування іноземної валюти на рахунки клієнтів;
Виготовлення довідок(копій документів,виписок),їх підписання та реєстрація;

2007-2016рр.-заступник начальника відділення по роботі з приватними особами
Функціональні обов″язки:
Забезпечення активного та пасивного залучення приватних клієнтів, якісного продажу всього переліку продуктів та послуг приватним клієнтам
Виконання доведених планових показників
Керування та контроль за роботою Відділення, робота з персоналом, співробітництво з організаціями-партнерами, тощо при виконанні обов’язків Начальника Відділення
Доведення до працівників Відділення планових показників діяльності Відділення та забезпечення їх виконання у разі виконання обов’язків Начальника Відділення
Забезпечення заміни працівників Відділення в разі тимчасової відсутності і неможливості швидкої заміни працівниками з аналогічним модулем

Набуті навички, знання, вміння, досягнення: Організація процесу ведення переговорів з клієнтами,вміння аналізувати,стратегічне мислення

Освіта:
1990-1994рр.
Тернопільський інститут народного господарства,економічний факультет
рівень освіти-вища
назва спеціальності «Бухгалтерський облік в банківських установах»

Професійні навички та знання:
досвід роботи з комп'ютером: Windows,Word,Excel
володіння оргтехнікою:факс, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС

Професійні сертифікати:
Диплом "Найбільш успішний менеджер з продажу" 2012р
Диплом "Найбільш успішний менеджер з продажу" 2014р

Знання мов:
Українська,російська-вільне володіння,англійська-початковий рівень

Інше:
Вік: 43 роки
Сімейний стан: одружена
Наявність дітей: двоє-1994 та 1998 р/


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: