Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 квітня 2024 PRO

Оксана

Директор з персоналу, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з персоналу

з 11.2018 по 01.2021 (2 роки 2 місяці)
Предприятие розничной торговли продуктов питания, транспортное предприятие, Днепр (Роздрібна торгівля)

1. Створення нормативної бази з "нуля": розробка та впровадження локально-регламентуючої документації та посадових інструкцій.
2. Ведення кадрового діловодства у повному обсязі:
- кадрове адміністрування особового складу компанії (процедура прийому, звільнення співробітників);
-формування та ведення особових справ;
-ведення обліку трудових книжок, їх сканування та направлення до ПФУ;
-досвід роботи з нормативними, законодавчими документами;
- ведення військового обліку персоналу;
- розробка та складання групових та індивідуальних графіків роботи співробітників по виробничих дільницях;
- контроль та ведення табелів обліку робочого часу;
- участь у проведенні атестації робочих місць;
3.Прийняття участі спільно з системним адміністратором в автоматизації 1С у частині кадрового формування кадрової документації та звітності;
4. Вільне володіння програмами 1С 8 УТП, 1С 8 КУП, M.E.Doc, Word, Excel.
- подання до податкової інспекції повідомлення про прийом на роботу через програму M.E.Doc; FREDO.
5. Подання заявок до банку на оформлення зарплатних карток працівників;
6. Розробка локальних нормативних актів підприємства: Колективного договору, Правил внутрішнього трудового розпорядку підприємства; Посадових інструкцій та інших Положень та політик;
7. Застосування системи оплати праці, правильність встановлення найменувань професій, розрядів і категорій, дотримання норм трудового законодавства;
• Вміння працювати з більшими обсягами інформації;
• Взаємоспівробітництво з контролюючими органами (податкова, центр зайнятості, пенсійний фонд, управління держ.праці);
• Ведення кадрового обліку 2-х та більше юридичних осіб та ФОП одночасно;
• Ведення обліку та контроль усіх видів медоглядів;
• Організація повного циклу пошуку та підбору персоналу різного рівня (складання опису профілю посади, розміщення оголошень, підбір та пошук персоналу, скринінг резюме);
• Проведення первинних телефонних інтерв'ю, організація та проведення фінальних співбесід із керівником);
• Досвід пошуку Топових вакансій;
• Проведення особистих співбесід із кандидатами;
• Якісне та своєчасне закриття вакансій;
• Контроль проходження адаптаційного періоду;
• Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;
• Формування кадрового резерву;

Юрисконсульт (менеджер з персоналу)

з 08.2018 по 11.2022 (4 роки 3 місяці)
Акционерного общества "Укрзалізниця", Днепр (Транспорт, логістика)

1. Організація правової роботи, спрямована на правильне використання та неухильне дотримання вимог законодавства.
2.Організація та виконання кадрової роботи, проведення кадрового діловодства у повному обсязі.
3. Правовий аналіз документів, необхідні укладання договорів, представлення інтересів організації у суді першої інстанції, подання відгуків, клопотань; підготовка проектів договорів, рішень, участь у роботі тендерного комітету, розробка посадових інструкцій, положень, офіційне листування, взаємодія з державними органами, робота зі зверненнями громадян та ін.

Начальник відділу договорної и кадрової работи

з 08.2017 по 11.2018 (1 рік 3 місяці)
Приватна клініка, Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Заступник начальника з кадрових питань

з 04.2012 по 08.2017 (5 років 4 місяці)
ПАТ "Укрзалізниця", Дніпро (Транспорт, логістика)

Підбір, організація та здійснення адаптації, планування та організація навчання персоналу, оцінки роботи персоналу, а також атестації та мотивації персоналу.
o Ведення кадрового діловодства в повному обсязі:
- кадрове адміністрування особового складу компанії (процедура прийому, переведення, звільнення співробітників)
-Формування та ведення особових справ
--Робота з базою 1С.8, проведення всієї кадрової документації
-Досвід роботи з нормативними, законодавчими документами.
• Ведення військового обліку персоналу
• Контроль та організація проведення медоглядів
o Розробка та впровадження локально-регламентуючої документації та посадових інструкцій
o Формування щотижневої звітності: з підбору персоналу, середньооблікової чисельності, кадрової плинності
o Формування та підтримка корпоративної культури
o Оформлення листів непрацездатності
o Ведення табеля робочого часу
o Участь у проведенні атестації
o Робота з фондами
o Штат 900-600 осіб

Провідний інженер з охорони праці

з 05.2003 по 04.2012 (8 років 11 місяців)
Акционерне товариство "Укрзалізниця", Дніпро (Транспорт, логістика)

Освіта

Днепропетровский державний університет внутрішніх справ

Правоведення, Дніпро
Вища, з 2016 по 2017 (1 рік)

Днепропетровский национальный университет ж.д.транспорта

Организация и управления процесами перевозок на ж.д. траспорте, Днепр (Днепропетровск)
Вища, з 1991 по 1996 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Имею водительское удостоверение. Стаж 15 лет. Легковой автомобиль в наличии

С 1998

Додаткова інформація

З 2003 по 2012 рік працювала провідним інженером з охорони праці у службі вагонного господарства Придніпровської залізниці. До структури зазначеної служби входило 10 підрозділів із загальною кількістю працюючих 6000 осіб. На балансі підприємств експлуатуються вантажопідйомні механізми, зварювальне обладнання, судини, що працюють під тиском, компресора тощо.
ОБОВ'ЯЗКИ: контроль за дотриманням вимог щодо ОП, підготовка атестації робочих місць, підготовка до проведення медоглядів, перевірка знань з ОП, розробка та погодження документації з ОП, робота з інспекціями та навчальними центрами; робота з відділом кадром з підбору співробітників, оформлення виробничих характеристик умов праці, робота з відділом праці та заробітної плати - погодження посадових, виробничих інструкцій, атестація робочих місць
Спеціальні навички:
- англійська мова -базовий рівень;
- володіння комп'ютером – впевнений користувач, комп'ютерні програми: 1С: "Бухгалтерія"; 8.1; 8.2, КУП.
Додаткова інформація:
про себе:
вміння працювати з більшими обсягами інформації;
добре розвинені soft-skills

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: