Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 27 лютого 2017

Альона

Администратор магазина, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

¨ Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)¨ [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Д.р. 23.06.1987

Самохіна Альона Анатоліївна

СТАЖ РАБОТИ

Мережа фітнес центрів "Viper Gym"
Квітень 2015-травень 2016 Старший адміністратор
- Робота з клієнтами
- Оповіщення клієнтів про послуги , знижки , ціни та акції
-Продаж абонементських квитків та заповнення журналів
-Продаж товарів та надання повної інформації про товар та новини , замовлення товарів
-Оформлення клієнтів та ведення запису в журналах
-Ведення табелів щодо персональних тренувань тренерів.
-Закупівля необхідних продуктів для бару.

ПАТ “Модуль М”
Листопад 2012 –березень2015
Начальник відділу закупок
-Спілкування з існуючими клієнтами
-пошук нових клієнтів
-супровід продаж
-ведення звітності та первинної бухгалтерії

ПП “Імперія Допомоги”
Листопад 2010-Жовтень 2011
Спеціаліст з кредитуровання
-Спілкування з клієнтами компанії
-пошук нових клієнтів і розміщення реклами
-консультування і укладання договорів

ТОВ “Эпіцентр К”
Серпень2008 – Вересень 2009
Асистент начальника відділу продаж
-Консультація клієнтів (в тому числі і по телефону)
-складання замовлення товара постачальнику
-контроль зміни ціни товарів
-складання і ведення табеля робочих годин працівників відділу для нарахування зп
Вересень 2009 – Листопад 2009
Заступник начальника відділу продаж
- складання пакету документів для повернення товара постачальнику
- аналіз результатів торгової деітельності відділу (звіти для керівництва гіпермаркета)
- контроль замовлення товару клієнта від постачальника до видачі клієнту
Листопад 2009 – Вересень 2010
Головний адміністратор ТОВ «Эпіцентр К»
- регістрація всієї вхідної та вихідної документації та корреспонденції для торгових відділів,а також заяв від покупців
- контроль за виконанням співробітниками трудової і рабочої дисципліни
- проведення і контроль нвентерізацій
- организація торгового процесу в залі
- вирішення конфліктних ситуаціій
- підготовка всієї необхідної документацііії і звітності для директора
- інформування керівництва про існуючі недоліки в работі персонала і обслуговуванні клієнтів.
- управління персоналом (150чол)
- заміщення директора магазина і повне право підпису всіх документів
-первинний відбір за резюме, навчання персоналу

ВОЛОДІННЯ КОМП.ПРОГРАММАМИ
-Windows, MS Office, Excel, Internet, 1С, Potamus

СЕРТИФІКАТИ

-оператор компьютерного набору

ЗНАННЯ МОВ
-англійська-вільно
- українська
- російська

ОСВІТА (2004-2009)
-Київський Славістичний Університет ,
-Факультет Міжнародного туризму

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: