Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 13 квітня 2024 PRO

Крістіна

Адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Чернівці
Готовий працювати:
Дистанційно, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 04.2016 по 06.2017 (1 рік 2 місяці)
Будівельна ЧЖК, Черновцы (будівництво ж/б)

Освіта

філія МАУП м.Чернівці

Юридичний, Чернівці
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Диплом за спеціальність трудове та цивільне право України.

Чернівецький кооперативний коледж

Правознавство, Чернівці
Середня спеціальна, з 1999 по 2002 (2 роки 8 місяців)

Отримала спеціальність молодший юристконсульт

Додаткова інформація

Сторожук Крістіна Олександрівна.
Дата народження: 01.10.1983 р.
Адреса проживання: м.Чернівці,
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета:застосування наявних та освоєння нових знань та навичок з метою професійного кар’єрного росту.
Освіта: 1999 - 2002 рр. – відділення "Правознавство" Чернівецький кооперативний економічно-правовий коледж. Отримала освітнього-кваліфікаційний рівень «бакалавр» юристконсульт.
2002-2005 р.р. факультет «Правознавство» МАУП Чернівецька філія, отримала освітнього-кваліфікаційний рівень «спеціаліста» за спеціальністю "Цивільне та трудове право».
Досвід роботи:
1) 2006 – 2014 р. – помічник приватного нотаріуса ЧМНО Лірниченко Н.М.
2) 31.01.2014 р. – 28.05.2015 р. працювала юристом на фірмі ЗУКФ «Світнест».
3) 20.04.2016 р. - 30.06.2017р.р. працювала офіс-менеджером та помічником юриста в будівельній компанії.(неофіційно)
4)01.11.2017- 04.09.2019р.р. офіс-менеджер, менеджер з оренди, помічник директора (3 в 1).
5)01.11.2019р.менеджер з оренди нерухомості.
Функціональні обов’язки:
знання законодавства;
навички ведення договірної роботи;
•навички ведення переговорів;
•навички ведення повного правого забезпечення діяльності компанії;
•навички ведення претензійно-позовної роботи;
•навички представлення інтересів компанії в різних інстанціях;
навички складання різних юридичних документів.
•навички роботи офіс- (помічник керівника).
Додаткові відомості: Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою.
Вільно володію програмами: Word, Excel, працювала в 1с (7серії).
Особисті дані: комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, уважність, ввічливість, порядність, наполегливість, здатність до вирішення конфліктних ситуацій, ініціативність.
Одружена, є дитина 12років.

Схожі кандидати

Науковий дослідник (фармація), викладач, редактор, адміністратор
Київ, Дистанційно

Адміністратор
Кам'янське, Дистанційно

Администратор
15000 грн, Харків, Дистанційно

Адміністратор
Дистанційно

Адміністратор
Чернівці

Адміністратор сторінки, Direct-менеджер
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: