Резюме від 27 лютого 2017

Хемій Ольга

Менеджер по развитию

Повна зайнятість.

Дата народження:
8 березня 1989 (28 років)
Місто:
Львів

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Асистент директора з розвитку /Фахівець СУЯ

з 04.2016 по нині (1 рік 8 місяців)
ТзОВ «Бей-Транс», Львов (Логістика (транспортні перевезення))

•Участь у створенні нових видів послуг на підприємстві, виведенні їх на внутрішній та зовнішній ринки;
•Організація вибіркових перевірок структурних підрозділів щодо реалізації ними проектів, програм, заходів з підвищення якості послуг;
•Організація роботи з планування, розроблення, удосконалення та упровадження систем управління якістю, із створення стандартів і нормативів якісних показників, з контролю за їх дотриманням;
•Відстежує, узагальнює та надає керівництву інформацію щодо послуг, якість яких не відповідає чинним стандартам, нормам та вимогам, випадків погіршення якості послуг;
•Подання пропозицій щодо вдосконалення систем якості та внесення рекомендації на розгляд керівництва;
•Організація робочого часу директора з розвитку, формування графіки нарад та зборів, здійснення розсилки щодо запланованих заходів усім залученим до процесу працівникам, відстеження виконання запланованих подій;
•Участь у переговорах, ділових зустрічах, протоколи нарад та необхідна супровідна документація;
•Готує аналітичні матеріали, що стосуються різних сфер діяльності підприємства, здійснює збір та зберігання необхідних матеріалів та інформації.
•Контроль, аналіз та оптимізація витрат по комунікації, транспортних площадках; щомісячні звіти керівництву;
•Вирішення організаційних питань;

Помічник Генерального директора групи / Перекладач

з 03.2013 по 11.2016 (3 роки 8 місяців)
ТзОВ «Поштово – логістична група «Meest Group», Львов (Логістика)

•Планування робочого дня керівника підприємства; організація зустрічей, нарад, переговорів;
•За дорученням керівника вирішення питань з керівниками/працівниками структурних підрозділів; контроль за виконанням ними доручень, наказів і розпоряджень керівника, отримання від них необхідної інформації, матеріалів;
•Збір та аналіз матеріалів/інформації з різних зовнішніх джерел, звіт керівнику про результати проведеного аналізу;
•Підтримання зв'язку з іншими організаціями і підприємствами та вирішення справ, що не потребують особистої присутності керівника; Вирішення окремих питань під час короткочасних службових відряджень керівника;
•За дорученням керівника підготовка наказів, розпоряджень, документів та інших матеріалів, що стосуються діяльності підприємства;
•Англо-укр./ укр.-англійський переклад документів/листів/договорів;
•Оформлення візових документів;
•Підготовка даних для формування адміністративно-господарських витрат; контроль оплати рахунків;
•Формування реєстрів документів (кредитних договорів, договорів страхування, іпотеки, поруки, застави);
•Планування та організація відряджень керівника (придбання квитків, бронювання готельних номерів, замовлення трансферу);
•Виконання інших обов'язків та доручень керівника підприємства у межах своєї компетенції і спеціалізації за додатковими видами діяльності;


Освіта

Львівський національний університет імені І.Франка

Факультет іноземних мов, спеціальність англо – український переклад., Львов

Вища, з 09.2006 по 07.2011 (4 роки 10 місяців)


Знання мов

  • Англійська — експерт

Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: