Резюме від 17 квітня 2018

Кравінський Юрій Олександрович

Помічник фінансиста, бухгалтера, 8 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Фахівець відділу андерайтингу майнових ризиків та відповідальності

з 07.2017 по 02.2018 (7 місяців)
ПрАТ "АСК "ІНГО Україна", Київ (Страхування)

Аналіз заявлених на страхування ризиків.
Прийняття рішень щодо можливості страхування заявлених ризиків та визначення умов страхування.
Робота із умовами договорів страхування.

Інспектор з контролю за забезпеченням навчального процесу

з 02.2016 по 07.2017 (1 рік 5 місяців)
Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, Київ (Освіта, наука)

Забезпечення організаційною інформацією навчальний склад кафедри.
Робота з електронною поштою кафедри.
Організація роботи щодо прийому та розподілу заяв від студентів кафедри.
Надання організаційної допомоги викладачам і студентам у проведенні студентських наукових конференцій та олімпіад.


Освіта

Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Фінансово-економічний, фінанси і кредит, Київ
Вища, з 09.2014 по 06.2015 (9 місяців)

Магістр з фінансів і кредиту


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Вільно володію пакетом MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook), самовивчення 1С 8.2, навички роботи в інтернеті та з електронною поштою.


Знання мов

  • Українська — експерт
  • Російська — експерт
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості: швидко навчаюсь, уважність, пунктуальність, працьовитість, відповідальність, бажання розвиватись.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: неодружений;
Шкідливі звички відсутні;
Маю первинне військове звання лейтенанта запасу;
Водійське посвідчення категорія В.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категоріях
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: