Резюме від 28 лютого 2017

Регеза Марта Ігорівна

Юрист

Повна зайнятість.

Дата народження:
3 січня 1993 (24 роки)
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Регеза Марта Ігорівна
Резюме
Дата народження: 03 січня 1993р. (23 р.)
Місто: Рівне
Сімейний стан: неодружена
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: 2008-2012рр. ─ навчання у Рівненському кооперативному економіко-правовому коледжі, спеціальність ─ правознавство. Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст. 2012-2014рр. ─ навчання у Київському університеті права (Рівненський інститут), спеціальність ─ юрист. Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр. 2014-2015рр. ─ навчання у Національному університеті «Острозька академія», юридичний факультет, освітньо-кваліфікаційний рівень ─ спеціаліст.
Досвід роботи: З 2012 по 2014 рік працювала на посаді секретаря Костопільського районного суду.
Обов’язки:
Ведення первинного обліку справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством.
Робота з оформлення звернення судових рішень до виконання, контроль за одержання повідомлень про їх виконання.
Здійснення прийому громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.
Здійснення прийом судових справ та копій фонограм на зберігання до канцелярії суду.
Забезпечення своєчасного внесення до автоматизованої системи документообігу суду інформації щодо розгляду справ.
Ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень.
Формування за встановленими формами статистичних звітів про результати розгляду судових справ.
З 2014 року по даний час працюю на посаді начальника відділу кадрів комунального закладу «Рівненський районний центр первинної медико-санітарної допомоги».
Обов’язки:
Формування і ведення банку даних про кількісний та якісний склад кадрів, його розвиток та рух.
Розроблення перспективних і річних планів комплектування персоналом з урахуванням перспектив його розвитку, змін складу працівників.
Розроблення процедури відбору, прийняття, адаптації, випробування, звільнення, переведення працівників.
Забезпечення приймання випускників навчальних закладів згідно з одержаною в навчальному закладі професією і спеціальністю, спільно з керівниками підрозділів проведення їх адаптації та виховної роботи.
Організація роботи з підбору персоналу на вакантні посади за заявками керівників структурних підрозділів за результатами оцінювання кваліфікації, особистих і ділових якостей кандидатів
Організація згідно із законодавством про працю, положеннями, інструкціями і наказами керівника організації:
своєчасного оформлення приймання, переведення і звільнення працівників;
ведення встановленої документації з обліку кадрів;
видачу довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
оформлення, ведення, зберігання трудових книжок;
підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород.;
обрахування страхового стажу.
Навички: - досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point); - навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera); - знання оргтехніки; - знання мов: українська – рідна, російська-вільно володію, англійська - нижче середнього.
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, креативність, організованість, характер спокійний, урівноважений, доброзичлива. Шкідливих звичок не маю. Швидко навчаюсь новому.
Інтереси та захоплення: Художня література, музика,спорт.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: