Резюме від 6 грудня 2017 PRO

Гутникевич Аліна Володимирівна

Бухгалтер, 6 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
21 листопада 1994 (23 роки)
Місто:
Львів
Готовий до переїзду в:
Дрогобич, Трускавець


Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Провідний бухгалтер

з 05.2017 по нині (7 місяців)
Veon, Львів (Обслуговування телекомуніканційних компаній (Київстар))

Обов'язки зосереджені на ділянці основних засобів та звітності:
- Ведення обліку доходів і витрат за міжнародними стандартами;
- Нарахування резервів на сумнівну дебіторську заборгованість;
- Відображення бухгалтерських операцій в системі ORACLE;
- Проведення розрахунків в Excel;
- Робота з рахунками-фактурами, заповнення платіжних доручень для оплат;
- т.і.

Бухгалтер

з 04.2016 по 04.2017 (1 рік)
Бодо, Київ (Подарунки вражень)

-Ведення бухгалтерського обліку юридичних осіб, які перебувають на спрощеній системі оподаткування (ФОП 2га група; ФОП 3тя група; ТОВ 3тя група не платник ПДВ);
-Організація бухгалтерського обліку та оформлення первинної документації у бухгалтерській програмі 1С Підприємство 8.2: виставлення рахунків, підготовка актів та видаткових накладних; проведення первинної документації в базі; проведення банківської виписки тощо;
-Звірка з контрагентами, ведення дебіторської та кредиторської заборгованості;
-Ведення банківських операцій (оформлення банківських документів, здійснення платежів в системі Клієнт Банк);
-Кадрова робота: прийом/звільнення працівників, ведення кадрової документації (накази, трудові договори, особові справи працівників), облік трудових книжок;
-Нарахування заробітної плати з використанням програми 1С ЗУП та в базі 1С Підприємство 8.2., а також її виплата; нарахування та виплата відпускних, лікарняних;
-Ведення вхідної/вихідної кореспонденції, її відправка, формування загальногосподарських наказів;
-Є досвід відкриття нових юридичних осіб: реєстрація, відкриття рахунків в банках, запуск бази 1С, оформлення ключів ЕЦП, реєстрація в системі МеДок, і тому подібне;
-Формування, підготовка, вичитка договорів наданих послуг та договорів покупки;
-Складання та подання бухгалтерської звітності ( Форма 1ДФ, Звіт з ЄСВ, Звіт до ФСС, Декларація з Єдиного податку, Баланс).

Бухгалтер

з 01.2016 по 03.2016 (2 місяці)
JBS Ukraine, Київ (It-послуги)

-Виконання доручень головного бухгалтера;
-Ведення первинної документації по розрахунках з контрагентами, проведення взаємоперевірок з ними;
-Ведення обліку основних засобів в бухгалтерській програмі 1С Підприємство 7;
-Імпорт даних з Клієнт банку до 1С, проведення банківської виписки;
-Формування бюджету доходів та витрат підприємства. Самостійно розробила систему, яку взяли за основу для аналізу функціонування всіх відділів підприємства окремо та в цілому. Щомісячна підготовка даних для аналізу діяльності відділів, здійснення прогнозування на майбутнє.


Освіта

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Облік і аудит, Київ

Вища, з 09.2012 по 12.2015 (3 роки 3 місяці)

Закінчила університет з дипломом з відзнакою, який в достовірності підтверджує мої знання бухгалтерського та податкового законодавства, а також уміння вести облік в різних галузях економіки. Крім ведення бухгалтерського обліку моя підготовка дозволяє вміло організовувати облік, здійснювати аналіз підприємницької діяльності, проводити внутрішньогосподарський контроль на підприємстві тощо.

Таращанський агротехнічний коледж

Бухгалтерський облік та аудит, Тараща

Середня спеціальна, з 09.2009 по 06.2012 (2 роки 9 місяців)

Закінчила коледж з червоним дипломом. Вважаю, що саме коледж дав мені хороший фундамент в якості знань для саморозвитку в даній спеціальності.


Професійні навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Впевнений користувач ПК (MS Office, Internet), знання програм 1С: Бухгалтерія 7, 8, УТП, М.Е.Doc, Клієнт-Банк, а також вміння працювати з офісною технікою - принтер, ксерокс, факс.

Знання мов

  • Українська — експерт
  • Російська — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Вважаю себе цілеспрямованою, уважною, активною. Здатна швидко навчатися та готова наполегливо старатися, вчитися новому і підвищувати свій професійний рівень новими знаннями у сфері обліку.
Легко знаходжу спільну мову з людьми, вмію працювати з великими обсягами інформації, є велике бажання працювати і прагнення до професійного зростання.

Займаюсь пошуком роботи в зв'язку з переіздом до Дрогобича/Трускавця.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме в категорії

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: