Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 серпня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/3931081

Менеджер з закупівель (поставок), спеціаліст ЗЕД, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з закупівель

з 11.2021 по 02.2022 (3 місяці)
Максимер, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

- виконання заявок на забезпечення закупівель матеріалами та комплектуючими для машинобудування (метал, обладнання, інструмент і т.п.);
- пошук нових постачальників, проведення переговорів з постачальниками, укладення договорів і контрактів на максимально вигідних для компанії умовах;
- організація логістики, пошук перевізників, побудова максимально вигідних, економічно обґрунтованих маршрутів для транспорту;
- участь у прийманні товару, своєчасне забезпечення цехів витратними матеріалами;
- робота в 1С (занесення замовлення, прив'язка комплектуючих під внутрішні замовлення, контроль залишків).

Менеджер з закупівель

з 04.2018 по 03.2021 (2 роки 11 місяців)
Військторг, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- виконання заявок на забезпечення закупівель продуктів харчування в асортименті (оптові закупівлі);
- пошук нових постачальників, проведення переговорів з постачальниками, виробниками продуктів харчування (фермерські господарства, м'ясокомбінати, заводи харчової та продуктового сегмента, імпортери);
- укладення договорів і контрактів з постачальниками на максимально вигідних для компанії умовах (терміни поставок, цінова політика, якість продукції, необхідні обсяги, збільшення відстрочки по платежах);
- щоденний контроль цінової політики, створення реєстру платежів та здійснення оплат постачальникам;
- організація логістики, контроль відвантажень, побудова максимально вигідних, економічно обґрунтованих маршрутів для транспорту, робота з великими національними та міжнародними перевізниками;
- контроль і організація постачання логістичних центрів виходячи із залишків товарів на складі, заявок, потреб на найближчі періоди;
- ведення реєстрів, робота в 1С, обробка великих масивів інформації.

Керуючий проєкту

з 01.2014 по 03.2018 (4 роки 2 місяці)
Спецрент, Киев (Машинобудування)

- комплектація об'єкта будівництва технікою і будівельними матеріалами;
- контроль роботи і виконання термінів підрядних організацій;
- пошук і забезпечення орендної спецтехніки (будівельної техніки) роботою, контроль своєчасного надходження коштів за договорами оренди;
- аналіз потреби поповнення орендного парку спецтехніки та пошук ліквідних одиниць для його поповнення;
- організація процесу з пошуку та залучення замовників з оренди будівельної техніки;
- підготовка документації для участі в тендерах, участь в торгах ProZorro;
обов'язки правового напрямку:
- підготовка та укладання договорів з ключовими клієнтам (замовниками);
- контроль виконання договірних зобов'язань контрагентами;
- зовнішньоекономічна діяльність (розробка, узгодження і супровід договорів у сфері ЗЕД), а так само підготовка документації для участі в тендерах.

Освіта

Киевский Национальный Экономический Университет им. В.Гетьмана КНЕУ

Юридический факультет, диплом магистра права, Киев
Вища, з 2005 по 2007 (2 роки)

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Графічні редактори Веб-браузери Опыт открытия магазинов (регистрация, лицензирование)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Досвід роботи в сфері закупівель 9 років (обладнання, спецтехніка, будівельні матеріали, food група).

Робота з великими бюджетами. Організація закупівель з урахуванням залишків, сезонності та інших факторі.

Також в наявності значний досвід в організація логістики, як внутрішньої так і міжнародної.

Відмінні навички в роботі з програмами 1 С, MS Office (Excel: ВПР, формули) та ERP системами.

English Pre-Intermediate level (actively attend English language courses as well as self-education).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: