Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 17 листопада 2020 PRO

Іванна

Помічник бухгалтера, секретар керівника, офіс-менеджер, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Біла Церква, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Референт

з 06.2019 по нині (4 роки 10 місяців)
ТОВ «Карпатигаз» / KarpatyGaz LLC (Газовидобувна компанія), Киев (Видобуток і торгівля газом, нафтою і рідкими вуглеводнями)

-прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, робота по контролю кур’єрів;
- прийом і розподіл дзвінків;
- ведення електронного документообігу;
- виконання доручень керівника та допомога HR- менеджеру;
- замовлення квитків для керівництва та розроблення туристичного маршруту для іноземних гостей;
-організація зустрічей для керівництва та допомога в проведені різних заходів;
-управління господарською діяльністю офісу (госп.товари, канцелярії і т.д.);
-в період карантину частково задіяна дистанційно.

Помічник керівника

з 02.2018 по 05.2019 (1 рік 3 місяці)
ПрАТ «Спецавтобаза», Киев (Компанія займається здачою в оренду власної нерухомості.)

- Вхідна та вихідна кореспонденції, реєстрація, облік і зберігання документів;
- Управління господарською діяльністю офісу (госп.товари, канцелярії і т.д.);
- Консультація, пошук і повний супровід Контрагента;
- Організація зустрічей для керівництва;
- Оформлення і ведення документації, звітів для керівництва;
-Виставлення рахунків (закриття актами), контроль оплати рахунків Контрагентами;
- Ведення графіку, контроль закінчення Договорів з Контрагентами;
- Безпосередня участь в проведені Акціонерних зборів та програми викупу простих іменних акцій «squeeze-out».
- Аналіз ринку Оренди.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 08.2017 по 12.2017 (4 місяці)
ТОВ «ІСТ-ВЕСТ Консалтинг», Київ (Компанія займається працевлаштуванням людей закордоном (Польща, Латвія, Німеччина)

Обов`язки:
-Консультація, пошук і повний супровід клієнта;
-Оформлення і ведення документації;
-Розміщення реклами в газетах, на сайтах;
-Замовлення квитків для клієнтів;
-Тимчасова заміна працівників ЦО на час відпусток;
-Робота по контролю кур’єрів.

Візовий менеджер відділу підготовки документів

з 06.2016 по 10.2016 (4 місяці)
Easy 2 Go (E2G), Київ (Візова компанія)

-Продаж туристичного продукту, заповнення анкет, довідок, перевірка пакета документів, оформлення страховок, запис і повний супровід при подачі у ВЦ.

Освіта

НТУ

Факультет економіки, менеджменту і права, Київ
Вища, з 2012 по 2016 (3 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Бухгалтерський облік CRM Бітрікс24 Google Sweet Home 3D

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

-Пакет програм MS Office (Word, Excel, Power Point), Google діск, Bitrix 2, CRM та 1С (пройшла курс: “Бухгалтер з практикою в 1С”);
-Володіння офісною технікою (ПК, сканер, ксерокс, принтер, АТС);
-Знання іноземних мов: англійська – рівень Pre- intermediate, базове знання німецької;
-Відповідальність, комунікабельність, старанність, енергійність, вміння працювати в команді. Здібність до швидкого навчання;
-Без шкідливих звичок.

Додатково:
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

У пошуку тільки ОФІЦІЙНОЇ роботи!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: