Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Олена

Бухгалтер (ФОП)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний бухгалтер ФОП

з 12.2017 по нині (6 років 4 місяці)
Cience, Київ (IT)

• Робота з валютою
• Заповнення книги Доходів (з 2021 року в електронному вигляді), а також книги Доходів та витрат
• Допомога в оформленні лікарняних та декретних
• Робота в електронному кабінеті
• Заповненя та виплата пейролів

Бухгалтер

з 01.2017 по 12.2017 (11 місяців)
IT компания Globallogic, Киев (IT)

Повний супровід та ведення 200 ФОП (відкриття, закриття, подача звітності, оплата податків, формування інвойсів)

Освіта

Українська Державна Академія залізничного транспорту

Менеджмент организацій, Харків
Вища, з 1998 по 2004 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курсор

2016 рік, 3 месяці, курси підвищення кваліфікації 1 С 8.3

Знання і навички

Стресостійкість 1С:Бухгалтерія MS Excel Клієнт-Банк BAS Бухгалтерія M.E.Doc Бест-Звіт Користувач 1С СОТА FREDO Звіт Знання ПКУ Парус Ведення первинної бухгалтерської документації

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Іспанська — середній

Додаткова інформація

Професійні навики та знання:
•Укладання комерційних договорів, ведення переговорів, оформлення та коригування умов договорів, специфікацій, додаткових угод, контроль їх виконання; Постановка бухгалтерського обліку у компанії «з нуля».
•Вибір та реалізація оптимальної системи оподаткування.
•Організація своєчасного оформлення документації, що дозволяє компанії здійснювати свою діяльність у правовому полі з мінімальними витратами на оподаткування.
•Організація бухгалтерського та податкового обліку та звітності, архівування та збереження фінансової документації протягом встановлених законодавством термінів.
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
• Забезпечення обов'язкових виплат у встановлений термін.
•Організація управлінських, бухгалтерських та податкових обліків у компанії, системи формування звітності.
•Організація процесів прийому, реєстрації, зберігання, виписки, доставки та розсилки первинної бухгалтерської та податкової документації.
•Організація процесів створення, доставки та розсилки бухгалтерської та податкової звітності контролюючим органам.
•Організація проведення аудиторських перевірок фінансово-економічної діяльності Компанії (у тому числі із залученням зовнішніх аудиторів).
•Успішне проходження перевірок.
•Оптимізація податкових навантажень для підприємства, у результаті - успішне проходження планових перевірок податковими органами.
•Прийом від чинних ФОП первинних документів
•Реєстрація нових ФОП (по всій території України)
• Формування та надання звітності
• Відкриття рахунків у банку
• Комунікація з держорганами (ДПІ, ПФ)
• Комунікація з нотаріусом
• Ліквідація ФОП (з повним аудитом)
• Проведення змін у держреєстратора (зміна КВЕД, податкової адреси, прізвища; переведення на іншу групу ЄП тощо)
• Укладання договорів із клієнтами, закриття актів надання послуг / актів звірки
• Допомога в отриманні ключів ЕЦП
• Ведення обліку в 1С
• Супровід Онлайн-портала
• Робота з валютою
• Заповнення книги Доходів (з 2021 року в електронному вигляді), а також книги Доходів та витрат
• Допомога в оформленні лікарняних та декретних
• Робота в електронному кабінеті
• Заповненя та виплата пейролів

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: