Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 9 серпня 2023 PRO

Ірина

Адміністратор рецепції

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор рецепції

з 07.2019 по нині (4 роки 9 місяців)
ТОВ « НВК Новопечерська школа», Київ (Освіта, наука)

• Прийом та обробка телефонних дзвінків та консультація клієнтів з питань навчального процесу, питань щодо вступу до школи та забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів;
•працювати із клієнтською базою, надавати різного роду інформацію, проводити опитування, адмініструвати справи клієнтів та співробітників
•спілкуватися з клієнтами школи, приймати та обробляти запити від клієнтів та співробітників;
•приймати участь в організації шкільних заходів,
•допомагати в робочому процесі учням та колегам;
•замовлення і контроль наявності витратного матеріалу;
• робота з CRM системою;
•контроль чистоти та порядку
підписання документів ( договорів з клієнтами)
презентація школи новим клієнтам

Адміністратор

з 08.2017 по 06.2019 (1 рік 10 місяців)
Академія професій майбутнього, Киев (Освіта, наука)

Обов'язки:

- Прийом телефоних дзвінків і ведення бази даних клієнтів.
-Інформування клієнтів про нові заходи та курси.
- Организація процеса навчання студентів Академії.
- Контроль відвідування учнів та прийом оплат.
- Кординування спільної діяльності викладачів, батьків та учнів.
- Складання графіка роботи викладачів Центра.
- Контроль за дотриманням розкладу в навчальному центрі
- Контроль за чистотою і порядком в центрі
- Робота з соціальними мережами.
- Виконання доручень керівництва.

Адміністратор

з 01.2015 по 10.2017 (2 роки 9 місяців)
Центр здоров'я спини "Кипарис", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Ведення документації
- Робота з пацієнтами (зустріч пацієнтів та супроводження на консультацію, заняття, масаж)
- Ведення абонементів пацієнтів
- Вхідні та вихідні телефоні дзвінки
- Підготовка звітних документів
- Надання інформації про послуги та акцій реабілітаційного центра
Ведення телефонних переговорів
- Консультування та зустріч клієнтів
- Запис пацієнтів на консультацію, масаж, заняття
- Рішення адміністративно-господарських питань
- Облік та складання графіку відвідування пацієнтів
- Допомога у підборі персоналу і організація робочого процесу
- Пошук та залучення нових клієнтів ( партнерів), розширення клієнтської бази
- Складання текстів для акцій,
які проводить центр (складання макетів акцій)
- Співпраця з програмістами по розміщенню та обновленню інформації на сайті.
- Розміщення постів в соціальних мережах.
- Контроль за чистотою та порядком.
- Складання графіків для співробітників.

Aдміністратор

з 12.2011 по 11.2014 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Побуттех сервіс" (Послуги для населення та бізнесу)

Робота в сервісному центрі , який займається ремонтом побутової техніки

Обов’язки:
- забезпечення роботи з ефективного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов.
- прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків, консультування клієнтів;
- робота з програмою 1 С;
- прийом побутової техніки на ремонт та видача після ремонту ;
- видача документів (розписки, податкових накладних, рахунків, актів виконаних робіт);
- здійснення готівкового розрахунку з клієнтами сервісного центру.
-здійснення контролю за дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання.
- вирішення конфліктних ситуацій і проведення відповідних організаційних заходів.
- складання графіка для майстрів, прийом заявок на виїзд для ремонту та підключення великої побутової техніки.

Продавець-консультант

з 03.2010 по 09.2011 (1 рік 6 місяців)
ТОВ „Каллен” (Роздрібна торгівля)

Робота в магазині одягу ТМ «Sela».

Обов’язки:
- підготовка робочого місця для роботи,розміщення товару, оформлення вітрини, перевірка наявності цінників та правильність їх оформлення
- обслуговування покупців:виявлення попиту,ознайомлення з асортиментом, консультування щодо споживчих властивостей товару та правилам догляду за ними
- викладка товару ;
- передпродажна підготовка товару, перевірка зовнішнього вигляду товару;
- здійснення переоцінки товару;
- проведення інвентаризації.
За час роботи змогла знайти правильний та індивідуальний підхід щодо спілкування з відвідувачами магазину.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 11.2009 по 02.2010 (3 місяці)
ТОВ „Епос” (Послуги для населення та бізнесу)

Робота в сервісному центрі, що здійснює ремонт системних блоків, моніторів, принтерів, сканерів, ноутбуків.

Обов’язки:
- прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків;
- робота з офісною технікою;
- робота з програмою 1 С;
- ведення бази даних;
- прийом техніки на ремонт та видача;
- видача документів (розписки, податкових накладних, рахунків, актів виконаних робіт);
- здійснення безготівкового та готівкового розрахунку з клієнтами сервісного центру.

Фахівець відділу документообігу

з 01.2009 по 11.2009 (10 місяців)
ТОВ „Гаста” (реалізація конфіскованого майна)

- прийом, реєстрація кореспонденції та направлення її у структурні підрозділи.
- реєстрація вхідної та вихідної документації;
- прийом та переадресація вхідних/вихідних дзвінків;
- робота з кур'єрськими службами;
- складання реєстру листів та документів, які відправляються кур’єрською службою

Фахівець відділу реалізації нерухомого майна управління реалізації майна

з 06.2008 по 12.2008 (6 місяців)
ТОВ „Мультисервіс" (реалізація конфіскованого майна)

- прийом вхідних/вихідних дзвінків
- робота з базою даних (МS Acсess)
- прийом та реєстрація вхідної/вихідної документації ( листи, протоколи та ін.)

Освіта

Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова

Спеціальної та інклюзивної освіти, логопед, київ
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)

Відкритий міжнародний університет розвитку людини „Україна”

Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Вища, з 2003 по 2009 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

Впевненість

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Практичні навички: Практичний досвід роботи з ПК (впевнений користувач), знання MS Office ( Word, Excel, Access), e-mail, Outlook Express, Internet, e-mail вміння роботи з офісною технікою (факс, ксерокс, принтер).
Особисті якості: Характер спокійний, урівноважений. Доброзичлива, комунікабельна, пунктуальна, націлена на результат, відповідальна.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: