Резюме від 15 листопада 2017

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4129495/

Начальник отдела кадров, 7 000 грн/міс.

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Місто:
Бориспіль
Готов переехать в:
Київ

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Мета: отримання посади начальника відділу кадрів , директора туристичного агентства, директора підприємства, адміністратора готельного бізнесу, адміністратора торгівельного бізнесу.
Досвід роботи: загальний стаж роботи – 20 років.
Останнє місце роботи – Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Супутник» та Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «НОВА 4», начальник відділу кадрів ТОВ « Балтік Граунд Сервіс ЮА».
•дата початку роботи – 01.11.2009 року – по теперішній час;
•назва посади – Голова правління та Директор відповідно.
•функціональні обов'язки:
•організація господарської діяльності підприємства;
•керівництво усіма видами діяльності підприємства щодо чинного законодавства;
•вирішення усіх виробничих питань в межах, наданих мені прав, Законів України, рішень місцевих органів державної виконавчої влади;
•забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами, найкраще використання знань і досвіду працівників, створення безпечних умов їх праці;
•дотримання виконання господарських договорів.
Освіта:
•рівень освіти – вища освіта, диплом спеціаліста;
•назва навчального закладу: Приватний вищий навчальний заклад Європейський університет Уманська філія;
•назва спеціальності: Фінанси і кредит;
•дата закінчення навчального закладу – 21 лютого 2014 року.
Професійні навички та знання:

•управління персоналом;
•робота з клієнтами та постачальниками, ведення переговорів:
•робота з контролюючими органами;
•досвід роботи з комп'ютером: операційні системи (Windows, Internet тощо), програми (текстові редактори, електронні таблиці, спеціальні бухгалтерські програми, 1С Бухгалтерія; програми «Банк-Кліент», програми податкової та іншої звітності);
•володіння оргтехнікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, тощо);
•знання спеціальної нормативної бази.

Професійні сертифікати: відсутні.
Знання мов: українська та російська (вільне володіння).
Інше:
•Можливість відряджень – можливо.
•Відношення до переїзду в інше місто – можливо, за наявної виробничої необхідності.
•Вік – 39 років.
•Сімейний стан – не заміжня.
•Наявність дітей – не маю.
•Наявність водійських прав – категорія «В».
•Наявність автомобіля – не маю.
•Наявність шкідливих звичок – відсутні.
•Захоплення – подорожі та екскурсії по історичних місцях .
•Риси характеру – комунікабельна, маю організаторські здібності, здатна до креативного мислення, високо дисциплінована, врівноважена, вимоглива, відповідальна.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: