Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 лютого 2022

Виола

Секретарь, оператор, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Маріуполь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Москвина Виола Яковлевна 36лет .Проживаю г Мариуполь.
Родилась 8.06.1984г электронный адрес [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Опыт работы
ООО “Тел- мар”"сеть супермаркетов (торговля,и производство.)
2004г-2005г Продавец консультант
2005г – по 15.01.2008 г Кассир
2008(02.06.2008)по 21.10.2008 Старший кассир -бухгалтер
21.10.2008-16.01.2009 администратор ООО "ТЕЛ МАР"
навыки и умения полученные в ООО "тел мар"
-контроль расчетно-кассовой зоны
-учет и хранение денежных средств в ЦК.
-Расходные и приходные ордера ,контроль и ведение кассовой книги, ведение первичной и отчетной документации.
-расчет с поставщиками и.т.д.
-выдача зарплаты сотрудникам
-проведение инкассаций ,с одновременным занесением информации в базу данных.

Опыт административно управленческой деятельности.
-составление заявок на товары поставщикам
-контроль за работой продавцов, кассиров.
-контроль за соблюдением рабочей дисциплины предприятия
ООО «Матчболл»
Январь 2009 –2014 г Администратор
-Консультирование клиентов при выборе услуг.
-Обслуживание клиентов, прием оплаты от клиентов.
-Работа с кассовым аппаратом ,а также с ПК
-Продвижение рекламы о клубе в интернете.
-Общение с клиентами по телефону.
Образование
Высшее
2001-2003г – Мариупольский строительный техникум
специальность -Финансы ,стационар
2003г-2007 гХарьковский Национальный Экономический Университет.
специальность -Учет и Аудит
-заочный
Дополнительная информация
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ НАВЫКИ И ЗНАНИЯ
-Уверенный пользователь ПК, знание офисных программ ,интернет ,почта,
подготовка и ведение документации.
- опыт работы с людьми

-Ответственность,
-коммуникабельность, общительность.
-внимательность,
-опрятность,
- надежность,
-легко учусь новому, и быстро воспринимаю информацию.
-вредных привычек не имею.

Фахівець з операційно-касового обслуговування
з 10.2018 по 09.2020 (1 рік 11 місяців)
АТ"УКРСИББАНК", Маріуполь (Послуги,фінансові послуги,страхування та ін.)

Здійснювала операційно-кассову діяльність в розрізі операцій:
-здійснювала супровід продажів(введення інформаціів автоматизовану систему банку на підставі первинних документів)
-здійснювала прийом і видачу готівки по прибуткових і видаткових документах;
-здійснювала відкриття клієнтських рахунків в АБС
-валютообмінні операції
-формування розрахунково -касових документів по проведених операціях;
-прийом і виплата грошових переказів
-виплата і прийом готівкових коштів по платіжних картах через РОS -термінал;
-щоденне формування документів дня виконавця і звірення документів дня по своїх операціях
-Здійснення продажів,та консультування клієнтів,залучення нових клієнтів
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
-Відповідальне ставлення до своїх службових обов'язків
-Ретельність
-Ініціатівність
-Уміння працювати в команді
-Комунікабельність
-Гнучкість при рішенні поставленних задач
-Урівноваженність
-Уважність

Інші резюме цього кандидата

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: