Резюме від 15 листопада 2017

Ткаченко Юлия Андреевна

Секретар, документознавець, офіс-менеджер, 4 000 грн/міс.

Повна зайнятість.

Дата народження:
9 жовтня 1992 (25 років)
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Секретар

з 10.2017 по 11.2017 (1 місяць)
ПП, Белая Церковь (Торговля, дистрибуція)

Прийом дзвінків
Робота з документацією
Робота з сайтами підприємства
Проведення співбесід
Забезпечення життєдіяльності офісу
Виконання інших доручень.

Продавець-консультант

з 07.2013 по 10.2013 (3 місяці)
Кенгуру / Залызняк Н.В., ФЛП (Торговля розничная / Retail), Белая Церковь (Продажа дитячих товарів)

Надання кваліфікованої консультації покупцям про товар
Надання кваліфікованої консультації покупцям про товар
Участь у проведенні інвентаризацій
Забезпечення чистоти та порядку у відділі

Контролер ОТК

з 06.2012 по 07.2013 (1 рік 1 місяць)
Ювелірне підприємство, Белая Церковь (Виробництво ювелірних виробів)

Перевірка якості ювелірних виробів.
Виявлення дефектів та браку, продукції що випускається.


Освіта

Білоцерківський інститут економіки та управління ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

(Факультет « економічний», спеціальність «документознавcтво тa інфоpмаційна діяльність» ,кваліфікація «документознавець-менеджер органів державної влади та управління» освітньо-кваліфікаційний рівень — спеціаліст);, Белая Церковь

Вища, з 09.2009 по 06.2014 (4 роки 9 місяців)

Документознавець – це фахівець, який займається реєстрацією та обліком документації. Близькими професіями є секретар, архівіст, діловод.


Додаткова освіта

  • Киевский институт бизнеса и технологий (с 2017)

Професійні навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Впевнений користувач ПК. Знання та вміння працювати в програмах Microsoft Office, Інтернет, E-mail.

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — середній
  • Українська — експерт

Додаткова інформація

Ткаченко Юлія Андріївна
Дата народження: 09.10.1992 р.
Сімейний стан: одружена, маю доньку
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Отримання посади, яка дасть мені можливість застосувати відповідні навички та вміння в установі, що активно розвивається.
Освіта:
2017 рр. – Київський інститут бізнесу та технологій ( «Факультет: економічний», спеціальність «менеджмент підприємств, установ, організацій»,кваліфікація « магістр з економіки, менеджер-управитель з адміністративної діяльності», освітньо-кваліфікаційний рівень — магістр).
2009 – 2014 рр. – Білоцерківський інститут економіки та управління ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (Факультет « економічний», спеціальність «документознавcтво тa інфоpмаційна діяльність» ,кваліфікація «документознавець-менеджер органів державної влади та управління» освітньо-кваліфікаційний рівень — спе¬ціаліст);
Додаткова інформація: червень 2012 рр. – виробнича практика Білоцерківський міськрайонний суд.Посада: помічний юриста.Посадові обов’язки: складання, облік, зберігання та контроль документів; упорядкування вхідної документації; підготовку необхідних матеріалів до нарад, переговорів та зустрічей.
Вміння та навички: Впевнений користувач ПК. Знання та вміння працювати в програмах Microsoft Office, Інтернет, E-mail.
Володіння мовами: Англійська – базовий, Російська – вільно
Особисті якості: Чесність. доброзичливість, цілеспрямованість на результат, здатність швидко навчатись, відповідальність, стресостійкість, енергійність.

Цікавить офісна робота ( секретар, офіс-менеджер, документознавець, діловод), а також робота в сфері освіти ( викладач документознавства, діловодства, менеджменту).


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: