Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 8 лютого 2024 PRO

Євгенія

Project-менеджер, асистент керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор офіса

з 03.2019 по нині (5 років 1 місяць)
ТОВ "Атлас Копко Україна", Київ (Компресорне обладнання)

Рецепція, офіс-менеджмент:
Прийом вхідних дзвінків, телефаксів, поштової кореспонденції і направлення отриманої інформації відповідним співробітникам;
Організація ділових поїздок;
Організація подорожей для відвідувачів - замовлення готелів, таксі, конферец залів;
Розсилка вхідної та вихідної кореспонденції, робота з кур'єрськими службами ДХЛ, Нова пошта та ін.
Замовлення всього необхідного для забезпечення роботи офісу і контроль своєчасної доставки;
Організація зустрічей, нарад, семінарів;
Переклад документів, електронної пошти (англійська/ російська / українська);
Робота з документацією (архівація документів: збір / систематизація / зберігання і т.п.);
Корпоративна комунікація:
Організація різних маркетингових заходів (виставки, ярмарки, демонстрації продукції і т.п.)
Організація корпоративних заходів (замовлення подарунків, організація трансферу, організація проживання учасників, пропозиції по локації, наповнення програми, активностей)
Підтримка локального веб-сайту.
Корпоративний автотранспорт:
Відстеження і своєчасне оновлення баз даних по корпоративному автотранспорту, підготовка звітів по використанню корпоративного автотранспорту з визначеною періодичністю та за запитом,
Перша контактна особа для водіїв, лізингових, сервісних та інших компаній, пов'язаних з корпоративним автопарком,
Адміністрування документації, що стосується лізингу та утримання власних автомобілів (лізингові рахунки, рахунки за пальне, рахунки за ремонт тощо),
Координація діяльності лізингових та інших компаній, пов'язаних з утриманням парку корпоративного авторанспорту,
Організація роботи з постачальниками автосервіса,
Інші види діяльності, пов'язані з управлінням парком автотранспортних засобів.
Закупівлі (адміністрування та постачання):
Підбір та робота з постачальниками по закупівлям у відповідності до потреб бізнесу, порівняння витрат (зменшення витрат), якості (відповідність вимогам) і наявності сервісного обслуговування (доступність і управління ризиками).
Адміністрування процесу обробки замовлення ініціаторів запупівель, ведення повного циклу закупівель (P2P), перевірка доступності, комплектації і своєчасного постачання товарів / послуг,
Написання та підтвердження Політики щодо корпоративних закупівель,
Впровадження та забезпечення роботи процедур і процесів по закупівлям, консультування співробітників щодо закупівлі товарів і послуг.
Постійний моніторинг ринку постачальників, забезпечення співпраці з найбільш привабливими постачальниками товарів і послуг за критеріями ціна \ якість.
Організація тендерів та конкурсних заходів, оцінка пропозицій. Проведення переговорів з постачальниками за вартістю, умов оплати і строків доставки, забезпечення для компанії кращих тарифів, цін, а також якості.
Створення необхідних для бізнесу баз даних на паперових або електронних носіях (напр. База договорів). Ведення баз даних, регулярне оновлення інформації.
Ведення обліку укладених договорів.

Секретарь

з 04.2014 по 11.2017 (3 роки 7 місяців)
Текро, ТОВ, Киев (Оптовые продажи, сельское хозяйство)

Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю
Планування, організація відряджень співробітників, складання кошторисів, робота з наказами та посвідченнями
Організація заходів,
Забеспечення життєдіяльності офіса.
Прийом і розподіл внутрішніх дзвінків і повідомлень,
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією і внутрішніми документами.

Асистент керівника

з 01.2009 по 12.2013 (4 роки 11 місяців)
Укртур компания, Киев (турізм)

Планування робочого дня керівника.
Виконання особистих доручень керівника компанії.
Прийом / розподіл вхідних (вихідних) дзвінків;
Організація життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води та ін.) робота з ПК та оргтехнікою консультування клієнтів в телефонному режимі, прийом відвідувачів

Освіта

НПУ ім. М. П. Драгоманова.

Логопедія, Київ
Вища, з 2018 по 2019 (1 місяць)

Курси підвищення кваліфікації з логопедії.

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.

Факультет спеціальної та інклюзивної освіти., Киев
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)

Кваліфікація - Дефектолог (олигофренопедагог) по роботі з дітьми дошкільного, шкільного віку, соціальний працівник реабілітаційних центрів, логопед, вихователь.

Додаткова освіта та сертифікати

Курси англійської мови Speak Up

2013-2015 рр.

Навчальний центр "Терра"

2009 (6міс.)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet Windows Хороші навики комунікації; налаштованість на результат; здатна

Знання мов

Англійська — середній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: