Резюме від 17 квітня 2018 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4270209/

Помічник керівника, 8 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Місто:
Черкаси
Готовий до переїзду в:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер з адміністративної діяльності

з 11.2017 по 02.2018 (3 місяці)
ТзОВ АГРО, Черкассы (агро промисловість)

Менеджер з адміністративної діяльності

-прийом, реєстрація кореспонденції.;
-підготовка засідань і нарад, проведених керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація);
-ведення телефонних переговорів, прийом вхідних дзвінків;
-прийом відвідувачів, клієнтів, партнерів;
-забезпечення офісу необхідними приналежностями: канцелярське приладдя
-ведення клієнтської бази;
-керування регіональними підрозділами -офісами, менеджерами з продажу..
-спілкування із журналістами,та СМІ, робота з рекламними агенствами..

Секретар керівника

з 02.2011 по 11.2015 (4 роки 9 місяців)
Комунальне підприємство, Черкассы (комунальні підприємства)

робота щодо забезпечення діяльності керівника;
прийом, реєстрація кореспонденції, передача її згідно з прийнятим рішенням до структурних підрозділів або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
підготовка засідань і нарад, проведених керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація);
ведення діловодства, виконання окремих службових доручень керівника.
кадрове діловодство:підготовка наказів, довідок, характеристик робітників ; прийом, переведення з посади на посаду, звільнення; відпустки (щорічна, за навчанням), ведення трудових книжок, формування особових справ, ведення табелів обліку робочого часу);


Освіта

ЧНУ, ім.Б.Хмельницького

Психологія, Черкассы

Вища, з 09.2016 по 06.2018 (1 рік 9 місяців)

навчаюсь зараз, є сесії(червень).

ЧНУ, ім.Б.Хмельницького

Філософія, Черкассы

Вища, з 09.2003 по 06.2007 (3 роки 9 місяців)


Знання мов

  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Професійні навички

Здатність до критичного осмислення завдань і проблем у сфері публічного управління та адміністрування.
Здатність організовувати працю в первинних робочих групах з метою досягнення цілей організації.
Здатність самостійно або у складі робочої групи готувати аналітичні довідки, пропозиції, доповіді.
Здатність забезпечувати належний рівень якості послуг .
Здатність забезпечувати дотримання нормативно-правових та морально-етичних норм поведінки.
Здатність планувати потреби підприємства у ресурсах.
Здатність приймати управлінські рішення, оцінювати їх наслідки й брати відповідальність.
Здатність організовувати та планувати раціональну працю підлеглих.
Здатність проаналізувати та опрацювати інформацію, необхідну для прийняття управлінського рішення.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: