Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 24 серпня 2021 PRO

Олександр

Керівник відділу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Регіональний менеджер з продажу (В2В)

з 03.2021 по нині (3 роки 1 місяць)
ТОВ, Чернівці (Будівельні матеріали)

У зв'язку з відкриттям філії в Чернівецькій області, основними обов'язками являється: пошук нових з постійним/регулярним розширенням клієнтської бази в довіреному регіоні (м.Чернівці та Чернівецька обл.) та побудова мережі з нуля. Супровід наявних клієнтів (робота з запереченнями, рекламаціями, контроль дебіторської заборгованості, зворотний зв'язок з клієнтами) , підвищення клієнтської лояльності (рекламна продукція, майстер класи, консультування), проведення навчання специфіці позицій продукції. Проведення зустрічей та переговорів з дистриб'юторами, забудовниками, майстрами в регіоні, щодо співпраці та подальшої реалізації продукції. Забезпечення виконання і збільшення планових показників з продажу в регіоні, контроль і прогнозування надходжень коштів, постійний моніторинг ринку з метою розширення мережі, аналіз діяльності конкурентів. Ведення звітності про виконану роботу (тижневі, місячні, квартальні).
Враховуючи факт відкриття філії з нуля, налагоджено роботу з клієнтською базою у всіх районах Чернівецької області, де присутня та реалізовується продукція, в ТТ присутня рекламна продукція (банера, перфорація вікон, сіті-лайти, стелажі), налагоджено довіру та комунікацію з власниками ТТ. Виконані поставлені плани та задачі, особливо з оборотом продукту.

Керівник відділу, менеджер проектів та програм

з 10.2009 по 02.2020 (10 років 4 місяці)
Chernivtsi Charitable Foundation "New Family", Чернівці (Діяльність у сфері громадського здоров’я. Профілактичні та організаційно-методичні функції з метою забезпечення попередження соціально небезпечних захворювань у контексті розбудови системи громадського здоров’я.)

Формування регуляторних політики та програм, щодо взаємодіє зі закладами охорони здоров’я, науково-дослідними установами, міжнародними, громадськими організаціями, що працюють у сфері громадського здоров’я та протидії соціально небезпечним захворюванням. Міжнародна співпраця та використання їх досвіду в наданні медичних, соціальних, юридичних, психологічних послуг.
•Контроль та виконання працівниками відділу поставлених планів, задач, показників та їх результативності. Формування графіків роботи по наданню послуг, обсягів по виконанню планових показників, контроль дедлайнів. (ТМЦ: мед. обладнання, мед. препарати, лікарські засоби)
•Управління господарською та фінансовою діяльністю відділу. Планування ефективності виконання показників та бюджету.
•Контроль за виконанням трудової та виробничої дисципліни.
•Пошук нових партнерів (основна частка партнерів - представники країн ЄС), проведення зустрічей, переговорів, підписання договорів, проектних пропозицій.
•Пошук та підбір персоналу, навчання в період адаптації.
•Розробка бонусних систем, контроль нарахувань бонусів та ЗП, моніторинг KPI.
•Моніторинг та оцінка якості наданих послуг працівниками та своєчасне їх виконання.
•Розширення спектру діяльності послуг, використання новаторських підходів в роботі. Підвищення рівня та якості праці працівників через регулярне навчання, засвоєння нових підходів, методологій, знань через участь в тренінгах, семінарах, робочих зустрічах, візитах з обміну досвіду, на території України та країнах Європи: Німеччина, Австрія, Швейцарія.
•Керівництво персоналом відділу в кількості 16 виконавців, включаючи бухгалтера, помічника керівника, комірника, аналітика консолідованої інформації.
•За сумісництвом, з 2018 р. спеціаліст з тендерів. Закупівля послух через систему публічних закупівель Prozzoro. Моніторинг закупівель, оформлення документації та подання пропозицій для участі в тендері, в т.ч. всіх необхідних довідок (банківських гарантій, довідки про несудимість, сертифікатів). Участь в торгах на торговому майданчику, аукціоні, відслідковування результатів, ведення переговорної процедури.

Старший продавець-консультант

з 04.2009 по 10.2009 (6 місяців)
Торгова компанія "Мультимедія", Чернівці (Продаж цифрової техніки та послуги мобільних операторів)

Замовлення та подальша реалізація/продаж цифрової техніки, послуг мобільних операторів, виконання планованих продаж.

Психолог

з 10.2008 по 03.2009 (5 місяців)
ЧОЦСПП, Чернівці (надання послуг)

Надання консультацій психолога, соціальна підтримка та супровід.

Освіта

Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича

Факультет: педагогіки, психології та соціальної роботи. Спеціальність: соціальна педагогіка, практична психологія, Чернівці
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Міжнародний глобальний фонд - сертифікат психолога-тренера по навикам соціально-психологічного консультування

вересень 2010 г.

Ресурсний центр західного регіону "Салюс" - сертифікат тренера "Мотиваційне інтерв'ювання";

березень - 2010 г

Європейський форум в Альпбахі (Австрія) за підтримки Erste Stiftung - обмін досвіду роботи серед учасників з 23 країн Європи.

серпень - 2011.

"Ефективний менеджмент" UNODC

27-31 травня 2013 г.

Тренінг для національних тренерів з питань партнерства в спорті заради соціальних змін (UNICEF)

2016 р, 45 годин

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows Internet Explorer MS Access Opera Mozilla Firefox Управлінські навички Linux Організаторські здібності Google Chrome Планування Веб-браузери Google Толерантне відношення Вміння виконувати

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

Бежан Альона Борисівна

Бежан Альона Борисівна

Виконавчий директор, Chernivtsi Charitable Foundation "New Family"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості:
Високий ступінь самоорганізованості, організаторські здібності, порядність, стратегічний склад розуму, вміння ставити цілі і досягати їх, розвинені лідерські та управлінські якості, вміння приймати рішення і нести за них відповідальність, високий рівень працездатності, цілеспрямованість, наполегливість, гнучкість, вміння переконувати, пунктуальність , вміння працювати в команді, здатність самостійно приймати рішення.
Закінчив курси англійської мови, за рівнем - Intermediate. (Школа курсів іноземних мов "Пріоритет", 2013 рік).
Водійські права, категорії - А, В, С1, С, з 2008 року
В наявності власний легковий автомобіль, седан D класу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: