Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Юлія

Адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Українка
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Проджект-менеджер, офіс менеджер

з 06.2023 по 12.2023 (6 місяців)
Lugera, Київ (Пошук персоналу, HR)

▫️Підтримка життєдіяльності офісу
▫️Координація курʼєрських служб
▫️Поліпшення офісу
▫️Робота з кореспонденцією
▫️Прийом відвідувачів, прийом телефонних дзвінків
▫️Виконання функцій, що включають організаційно-технічне забезпечення офісу
▫️Пошук інвесторів

Адміністратор рецепції

з 01.2023 по 06.2023 (5 місяців)
Dragon Capital, Київ (Фінанси, банки, страхування)

▫️виконання функцій, що включають організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності;
▫️прийняття кореспонденції, яка надходить та передача її, згідно з до структурних підрозділів або конкретним виконавцям.
▫️ведення діловодства;
прийом відвідувачів, прийом телефонних дзвінків, що надходять до керівника;
▫️організація прийомів і нарад;
▫️замовлення канцтоварів і інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу.

Офіс-менеджер, асистент керівника

з 07.2021 по 02.2022 (7 місяців)
Фк Стар, Київ (IT)

▫️Ведення табелю робочого часу;
▫️Офісні завдання (зустріч гостей,
контроль поточних завдань / зустрічей співробітників, контроль та координація роботи обслуговуючих служб);
▫️Керування роботи всього офісу;
▫️Підтримка життєдіяльності офісу (закупівля канцелярії, кава, води і т.д.);
▫️Виконання доручень керівника/керівництва підрозділів компанії;
▫️Search в LinkedIn;
▫️Пошук та аналіз інформації за запитом керівника;
▫️Робота в Excel та Word.
▫️Прорахунок бюджету на місяць;
▫️Вести витрати в 1С
▫️Робота з накладними та рахунками-фактур, банківськими виписками, і платіжними документами;
▫️Ведення реєстру договорів;
▫️Діловодство, прийом та відправка кореспонденціїї;
▫️Ведення документообігу по реалізації та оприбуткування ТМЦ;
▫️Виконання доручень керівника.

Адміністратор

з 09.2020 по 07.2021 (10 місяців)
B_Health, Ірпінь (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

▫️Списання, прийом, оприбуткування товарів (програма Lacmus)
▫️Робота з постачальниками
▫️Контроль роботи персоналу
▫️Працювати з великою кількістю інформації
▫️Підтримка життєдіяльності центру (замовлення канцелярії, матеріалів для роботи лікарям, косметики, медикаментів)
▫️Контроль організації закупок товарів та їх их доставки.
▫️Ведення звітності в кінця дня/місяця
▫️Копіювання/скан/відправка документів
▫️Націнка та переоцінка продукції
▫️Вирішення організаційних питань
▫️Вирішення конфліктних ситуацій
▫️Робота в Excel та Word

▫️Розрахунок пацієнтів, робота із касовим апаратом/терміналом
▫️Запис пацієнтів, узгодження графіка прийому з лікарями
▫️Зустріч та реєстрація пацієнтів, оформлення мед карток
▫️Консультація по продуктам центру

▫️Формувати прийоми

▫️Відправка аналізів пацієнті
▫️Обмін необхідною інформацією в колективі мед центру
▫️Консультація клієнтів по телефону та вайбері по послугам центру
▫️Слідкувати за чистотою в центрі протягом дня.
▫️Робота з кур'єрськими службами
▫️Допомога керівництву у вирішенні питань

Помічник маркетолога

з 06.2019 по 11.2019 (5 місяців)
MCFR, Київ (Видавництво, поліграфія)

▫️Підготовка та затвердження внутрішньої реклами;
▫️Підготовка рекламних смуг в видання;
▫️Презентація продуктів на профільних заходах партнерів і опініон-лідерів (виставках, семінарах, робочих зборах);
▫️Участь в плануванні, організації і проведенні маркетингових і рекламних заходів, оцінка їх ефективності;
▫️Робити банери та акції в онлайн магазин;
▫️Вести сторінки у Facebook, написання постів;
▫️Проводити аналітику відвідування на сторінках в Google Analytics, робота з Excel та CRМ;
▫️Робота з сервісом Canva;
▫️Виконання доручень керівника.

Помічник категорійного менеджера

з 11.2017 по 08.2018 (9 місяців)
Winzetreid, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

▫️Контроль та наявність товарних запасів на складі. Відповідність товарних запасів на складі затвердженним об'ємам. Наявність товару по всім групам відповідальності.
▫️Контроль актуальності цін.
▫️Управління запасами.
▫️Планування покупок. Вести правильний запас товару на складі, не перенавантажувати склад та позиції. Вести роботу зі сроками.
▫️Правильне написання назви товару, к-сть штук у ящику, піддоні. В кожній позиції написати відповідну вагу.
▫️Пошук нових постачальників, домовлюватися про ціну, торгуватися. Моніторити ціни на ринку. Слідкувати за правильною націнкою, націнювати товар. Робити переоцінку товару.
▫️Оформлення товару клієнтам

Освіта

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Психологія, Київ
Вища, з 2023 по 2026 (3 роки)

Зараз я здобуваю дві вищі освіти.
Навчаюсь на вечірній формі з 18:00 до 21:30, що не завадить мені поєднувати роботу та навчання.
Також - заочна форма.
Прошу враховувати при перегляді мого резюме, що я мушу бути відсутня два тижні на період сесії заочного навчання.

Національний торговельно-економічний університет

Бухгалтерський облік та фінансовий контроль, Київ
Вища, з 2017 по 2020 (3 роки)

Ірпінський економічний коледж

Бухгалтерський облік, Ірпінь
Середня спеціальна, з 2014 по 2017 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Word Користувач ПК M.E.Doc Adobe Lightroom Snapseed PicsArt MS Excel

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

▫️Грамотно спілкуюсь українською та російською мовами;
▫️Клієнтоорієнтована, люблю допомагати;
▫️Володію Гугл-документами, MS Excel, MS Word на рівні користувача;
▫️Маю навички тайм менеджменту на високому рівні;
▫️Маю організаторські здібності;
▫️Вмію розставляти пріоритети;
▫️Маю досвід роботи з відомостями конфіденційного характеру та з великим об'ємом інформації в умовах багатозадачності;
▫️Командний гравець;
▫️Швидко вчуся, люблю навчатися новому, не боюся нових викликів та відкрита до нового досвіду;
▫️Цікавлюсь психологією;
▫️Стресостійка;
▫️Відповідальна;
▫️Комунікабельна, легко знаходжу спільну мову;
▫️Амбіційна, бачу ціль - йду до неї, не відступаєю, шукаю рішення та йду далі;
▫️Без шкідливих звичок;
▫️Є почуття гумору;
▫️Впевнений користувач ПК;

▫️Вмію заповнити паузу;

▫️Вмію бачити позитив та любити свою роботу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Support manager, адміністратор
15000 грн, Дистанційно, Кривий Ріг

Керівник середньої ланки
30000 грн, Дистанційно, Львів

Адміністратор
Дистанційно

Менеджер адміністративної діяльності, системний адміністратор
Дистанційно, Зіньків

Адміністратор магазину
20000 грн, Дистанційно, Київ

Администратор, офис-менеджер
5000 грн, Дистанційно, Рівне

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: