Ольга
Адміністратор салону краси, офісу, секретар
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4339827
Досвід роботи
Секретар, Начальник відділу закупівель, Фахівець з організації діловодства
з 04.2018 по 04.2022
(4 роки)
КП УЗН Солом'янського району, Київ (Благоустрій міста)
Секретар КП УЗН Солом'янського району у період з квітня 2018 - травень 2019
Основні обов'язки посади секретаря:
1) Приймання вхідних дзвінків та здійснення вихідних інформаційних дзвінків.
2) Ведення системи електронного документообігу «АСКОД», в частині прийняття
вхідної документації. Реєстрація вхідної, вихідної документації та поштової
кореспонденції, направлення її у структурні підрозділи.
3) Ведення обліку отриманої і відправленої документації та поштової кореспонденції.
4) Організація графіку приймання відвідувачів керівником, сприяння оперативності
розгляду прохань і пропозицій працівників.
Начальник відділу з проведення тендерних закупівель КП УЗН Солом'янського району у період з травня 2019 - липень 2020
Основні обов'язки:
1) Організація роботи відділу;
2) Проведення тендерних закупівель;
3) Заключення договорів, додаткових угод, оприлюднення інформації4
4) Робота в системі Прозорро;
5) Замовлення товару, перевірка та оформлення накладних;
6) Контроль залишків за договорами;
7) Замовлення бюджетних коштів:
8) контроль за використанням бюджетних коштів.
Фахівець з організації діловодства КП УЗН Солом'янського району
липень 2020 - квітень 2022
Основні обов'язки:
1) Забезпечувати відправку в системі електронного документообігу листів вихідної
кореспонденції, які підписані (електронним цифровим підписом) директором
підприємства, першим заступником директора, заступниками директора.
2) Забезпечувати закриття у системі електронного документообігу контрольних
документів.
3) Перевіряти отримання кореспондентами в системі електронного документообігу,
відправлених листів, та в разі їх відхилення ‑ з’ясовує причини повернення, їх усунення
та здійснює повторну відправку.
4) Готувати проекти відповідей на доручення, листи.
5) Забезпечувати належне зберігання всіх документів підприємства
Адміністратор
з 06.2017 по 04.2018
(10 місяців)
ТОВ "Неомедік", Київ (Центр УЗД)
Основні обов'язки даної посади у ТОВ "Неомедік" (центр УЗД):
1) запис клієнтів ;
2) розрахунок клієнтів;
3) забезпечення організації всіма необхідними матеріалами для успішної роботи;
4) нарахування заробітної плати лікарям у відповідній системі та передача всієї
необхідної документації бухгалтеру;
Лаборант
з 09.2015 по 06.2017
(1 рік 9 місяців)
ДУІТ, Киев (Освіта, наука)
Освіта
ДУІТ
Облік і оподаткування, Київ
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)
Диплом магістра з відзнакою за спеціальнітю "Облік і оподаткування"
Додаткова інформація
-Швидко навчаюсь новому за наявності компетентного наставника;
-Бажання працювати у злагодженому колективі.
Схожі кандидати
Помічник директора, старший адміністратор салону краси
17000 грн, Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Київ, Васильків
Хостес, адміністратор солярію, салону краси
17000 грн, Київ
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ