Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 24 січня 2020

Тетяна

Адміністратор офісу, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

продавець-консультант

з 01.2015 по 04.2016 (1 рік 3 місяці)
Мультимедіа, Черновцы (продаж товарів)

1.допомагати людям у виборі техніки і аксесуарів;
2.надавати послуги з налаштування та обслуговування цифрової техніки;
3.уважно та грамотно працювати з документами і касою;
4. викладка товару

Освіта

Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича

Української філології, українська мова та література, Черновцы
Вища, з 2011 по 2017 (5 років 4 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

англійські курси

3 роки

Знання і навички

Користувач ПК Швидкий набір тексту

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Освіта:
1.Вища, Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича, факультет української філології (2017), науковий ступінь: «Магістр»
2.курси англійської мови при університеті.
3.закінчила 6-годинний курс «Основи Web програмування»(HTML, CSS)
4.семінар « Основи Інтернет-маркетингу»

Досвід роботи:

2015 р. продавець-консультант мобільних телефонів;
Обов’язки:
1.допомагати людям у виборі техніки і аксесуарів;
2.надавати послуги з налаштування та обслуговування цифрової техніки;
3.уважно та грамотно працювати з документами і касою;
4. викладка товару.
2016 р. продавець-консультант аксесуарів (біжутерія);
Обов’язки:
1.консультування клієнтів;
2.виявлення потреб покупців;
3.інформування про акції;
4.викладка товару.

2017 р. менеджер з продажу одягу великих розмірів;
Обов'язки:
1.консультація покупців в торговому залі;
2. работа з товарними запасами магазина;
3.оформлення торгового залу;
4.прийомка та викладка товару,
5.ведення касової звітності.

2017 р. оператор Саll –центру
Обов′язки:
1.консультування клієнтів Інтернет-провайдера в телефонному режимі;
2.презентація послуг і тарифів компанії;
3.визначення та усунення причин складнощів в роботі Інтернет;
4консультації з налаштування обладнання в телефонному режимі.

2017 р. вчитель української мови та літератури.
Обов′язки:
1.підготовка та вичитка матеріалу.
2.підготовка організаційних заходів.
3.перевірка домашніх завдань та контрольних робіт.

грудень 2017 – травень 2018 р. контент-менеджер
Обов′язки:
1.створення контенту для Instagram (фотографування та обробка у редакторі Photoshop)
2.написання оригінальних текстів для постів в Instagram.
3 ведення сторінок в Instagram та Facedook.

з 2015 р. до теперішнього часу займаюся репетиторством з української мови та літератури.

серпень 2018-лютий 2019 р. фахівець з інформаційних технологій (адміністратор)
Обов′язки :
1.обслуговування клієнтів (послуги друку, ламінування, сканування, брошурування та інше)

2.ведення касової звітності.

Спеціальні знання та навички:
Впевнений користувач ПК та Інтернету, програми Microsoft Office Word, 1С, Proza, Сanva, вивчала мови програмування HTML та CSS.
мови: українська, російська, англійська ), етика ділового спілкування, основи торгової і касової звітності.

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, креативність, вміння працювати в команді, швидко засвоюю нові знання за короткий термін .

Інтереси:
Психологія, спорт, музика, література, туризм, реклама, у вільний час фотографую, вчуся новому.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Діловод, помічник керівника
13000 грн, Дистанційно

Діловод, офіс-менеджер, адміністратор
10000 грн, Івано-Франківськ, Долина, Калуш

Адміністратор офісу
15000 грн, Дистанційно

Асистент директора
Дистанційно

Менеджер з продажу, адміністратор, секретар, помічник керівника
5000 грн, Дистанційно

Помічник керівника
10000 грн, Сокаль, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: