Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 21 лютого 2024 PRO

Tetiana

Керівник проєкту, відділу контролінгу, аналітичного

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу фінансового контролінгу

з 03.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
1+1 media, Київ (ЗМІ, медіа)

- Організація та координування роботи відділу
- Розвиток, навчання та робота зі співпрацівниками відділу
- Операційне та стратегічне планування фінансових потоків (бюджети, реєстри) - контролююча функція
- Перевірка бюджетів проектів власного виробництва 1+1 Продакшн та участь у супроводі проектів на етапі затвердження
- Перевірка бюджетів аутсорс проектів
- Розробка та впровадженні плану фінансової реалізації бюджетів проектів власного виробництва 1+1 Продакшн та замовних (контроль документообігу, прогнозування затрат і розподілу ресурсів на всіх етапах виробництва)
- Контроль за підготовкою всієї документації по проекту (включаючи КПП, тех.райдеру, синопсису, формату тощо)
- Моніторинг графіку завантаження виробничих павільонів та техніки
- Контроль аналізу можливості використання власних ресурсів
- Аналіз цін та постачальників послуг
- Організація та проведення тендерних процедур
- Контроль ціноутворення, документообігу, графіку платежів
- Підготовка аналітичних звітів керівництву в розрізі проектів, підготовка PL/СF в розрізі проектів
- Контроль за пакетом фінансової звітності 1+1 Продакшн
- Аналіз фактичних витрат та порівняння із бюджетними показниками
- Розробка оптимальних схем із фінансового забезпечення проектів в залежності від природи витрат
- Взаємодія із податковим менеджером, головним бухгалтером, юристом з приводу коректного оформлення документів
- Контроль за підготовкою договорів
- Підготовка/редагування/вдосконалення внутрішніх процедур взаємодії 1+1 Продакшн
- Робота над автоматизацією процесів звітності та контролів 1+1 Продакшн
- Розробка/контроль інструментів обліку матеріальних цінностей та їх використання в 1+1 Продакшн
- Контроль за нарахуванням заробітних плат штатним працівникам та гонорарів фрилансерів
- Підготовка зведених звітів
- Контроль за нарахуванням бонусів штатним працівникам та фрилансерам
- Контроль документального закриття витрат по проектам 1+1 Продакшн та аутсорс проектам
- Контроль коректності інформації в Inmedia
- Контроль умов форматних договорів

Старший фінансовий аналітик

з 12.2021 по 02.2023 (1 рік 2 місяці)
1+1 media, Київ (ЗМІ, медіа)

- перевірка бюджетів проектів власного виробництва та участь у супроводі проектів на етапі затвердження
- перевірка бюджетів аутсорс проектів
- розробка та впровадженні плану фінансової реалізації бюджетів проектів власного виробництва та замовних (контроль документообігу, прогнозування затрат і розподілу ресурсів на всіх етапах виробництва)
- контроль за підготовкою всієї документації по проекту (включаючи КПП, тех.райдеру, синопсису, формату тощо)
- підготовка аналітичних звітів керівництву в розрізі проектів, підготовка PL/СF в розрізі проектів
- аналіз фактичних витрат та порівняння із бюджетними показниками
- підготовка/редагування/вдосконалення внутрішніх процедур взаємодії
- робота над автоматизацією процесів звітності та контролів
- контроль за нарахуванням заробітних плат штатним працівникам та гонорарів фрилансерів. Підготовка зведених звітів
- контроль документального закриття витрат по проектам
- виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника та\або керівництва Компанії

Головний аналітик

з 05.2021 по 12.2021 (7 місяців)
MХП, Київ (Харчова промисловість)

- Створення та аналіз фінансово-економічних моделей за напрямом експортної діяльності;
- Розробка прогнозів та ймовірних сценаріїв фінансових показників та їх інтерпретація;
- Автоматизація процесів формування аналітичної звітності;
- Ведення бюджетного процесу для іноземних організацій, щомісячні прогнози та аналіз першопричин відхилень та пропозицій, які необхідно виправити;
- Підбір, коучинг та розвиток досвіду в команді з 3-х менеджерів;
- Оптимізація внутрішніх процесів з метою досягнення більшої доданої вартості для бізнесу за менших зусиль;
- Розробка та впровадження систем бізнес-аналітики (Power BI). Створення звітів у розділах "Дебіторська заборгованість", "Ефективність продажів", "Щоденні звіти", "Запаси", "Фінансові показники", "OKR" та "KPI". Визначення та вимір метрик;
- Підвищення якості статистичного аналізу, візуалізації та ефективності бізнес-рішень;
- Збір та обробка статистичної та аналітичної інформації;
- Формування управлінської звітності;
- Внесення пропозицій щодо зміни звітності, а також системи підходів до аналізу інформації;
- Прийняття участі у формуванні консолідованої управлінської звітності

Старший фінансовий аналітик

з 02.2019 по 05.2021 (2 роки 3 місяці)
1+1 media, Київ (ЗМІ, медіа)

- підготовка бюджетів проектів спільно із продюсерами
- аналіз фактичних витрат та порівняння їх із бюджетованими
- управлінська звітність у розрізі проектів для продюсерів та менеджменту компанії
- P&L/CF у розрізі проектів відповідно до стандартів МСФЗ
- оперативний фінансовий аналіз на запит
- підготовка стандартної звітності
- перевірка коректності класифікації видатків у розрізі департаментів
- підготовка реєстрів на оплату платежів
- контроль та моніторинг використання реквізиту на проектах
- підготовка звітності щодо статусу поточних проектів
- Контроль доцільності використання ресурсів відповідно до виробничої необхідності
- загальний та виборчий контроль виробничого процесу
- аналіз штатної заробітної плати та прийняття участі у її бюджетуванні
- контроль підготовки КПП та технічного райдера проекту
- аналіз адекватності цін за наданими послугами, брати участь у тендерних процедурах
- участь у супроводі проектів на етапі їх затвердження
- участь у розробці та впровадженні плану фінансової реалізації проектів, у т.ч. планування документообігу
- прогнозування витрат та перерозподілу ресурсів на всіх етапах виробництва
- відвідування проектів виробництва
- моніторинг документального закриття проекту
- окремі службові доручення від керівника та/або менеджменту компанії в межах своєї зони відповідальності

Старший фінансовий контролер

з 11.2016 по 02.2019 (2 роки 3 місяці)
Bel Group Ukraine, Київ (Харчова промисловість)

- координування прогнозу продажів (обсяг, прайс-лист, інвестиції у продажі), з метою забезпечення відповідності щомісячному бізнес-плануванню та щорічній меті
- підготовка фінансової звітності, фінансового аналізу, аналізу тенденцій, прогнозування та бюджетування інвестицій, фінансового контролю, аналізу PNL, аналізу інвестицій на щомісячній та річній основі
- безперервний аналіз покращення інвестицій у продажу
- підготовка щомісячного аналізу відхилень для річного бюджету, включаючи графіки, діаграми та аналіз основних причин
- дотримання критичних ділових та корпоративних термінів, таких як щомісячне закриття, погодження та звітність
- фінансова оцінка та бізнес-моделювання
- координація та контроль за змінами цін
- координація прибутковості клієнтів для забезпечення виконання щомісячного/річного бізнес-планування
- постійний зв'язок із департаментом продажів, а також керівниками категорії з метою ведення ефективної бізнес-діяльності
- участь у процесі розробки стратегії компанії та крос-функціональних проектах
- робота в SAP та з аналітичними моделями
- підготовка інформації на прохання керівництва та ін.

Фінансовий контролер

з 12.2010 по 09.2016 (5 років 9 місяців)
Нова Лінія, Київ (Роздрібна торгівля)

- аналіз продажу товарів та послуг
- аналіз руху товарів у розрізі одиниці по мережі за вказаний період на запит керівництва
- аналіз мертвого товару
- аналіз лідерів продажу
- аналіз доходів та витрат
- підготовка щоденної, щотижневої, щомісячної та щоквартальної управлінської звітності
- Впровадження бюджетування в компанію
- складання та впровадження інструкцій та положень
- аналіз фактичних витрат, підготовка бюджетів основних засобів та операційних витрат у розрізі підрозділів головного офісу, а також мережі будівельних гіпермаркетів
- контроль виконання бюджетів основних засобів та операційних видатків у розрізі підрозділів головного офісу та мережі будівельних гіпермаркетів
- комунікація з ініціаторами витрат, а також із відповідальними особами структурних підрозділів
- відстеження недоцільних витрат
- підготовка щорічних звітів для міжнародних кредиторів компанії в цілому англійською мовою
- комунікація з міжнародними страховими компаніями
- участь у щорічному аудиті компанії міжнародними компаніями та надання інформації за запитами

Спеціаліст бізнес-планування та фінансового контролю за витратами

з 01.2009 по 01.2010 (1 рік)
Swedbank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Здійснення фінансового контролю та доцільності адміністративно-господарських витрат структурних підрозділів банку;
- Здійснення аналізу виконання бюджету в адміністративно-господарській частині;
- оптимізація та мінімізація витрат банку;
- підготовка різних аналітичних даних для керівництва щодо діяльності регіональних підрозділів та підрозділів Головного Офісу;
- інформаційна та методологічна підтримка всіх підрозділів банку з питань, що належать до компетенції Управління
- перевірка, погодження витрат та візування рахунків на предмет економічної доцільності, запланованості у бюджеті всіх регіональних підрозділів Банку та Головного офісу;
- розробка, ведення бази даних обліку капітальних інвестицій та витрат усіх регіональних підрозділів Банку та Головного офісу, а також здійснення їх моніторингу та аналізу виконання бюджету;
- прийняття участі у підготовці щомісячного, щоквартального, піврічного та річного звіту діяльності структурних підрозділів ГО та Регіональних департаментів;
- прийняття участі у складанні річного Бюджету Банку загалом (структурні підрозділи ГО та Регіональні департаменти);
- ухвалення участі у розробці нормативних документів, що належать до компетенції Управління, регламентують його роботу, а також роботу всіх чи окремих підрозділів Банку з питань, що безпосередньо пов'язані з діяльністю Управління

Освіта

Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП)

Міжнародна економіка та фінанси, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Форма навчання – денна

Додаткова освіта та сертифікати

CIMA "Управление эффективностью бизнеса" в Академии PwC

2016

POWER BI

2018, 1.5 months

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook САПР MS Power BI SharePoint 1C MS Office CAD

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

ЗАХОПЛЕННЯ
Скрапбукінг, спорт, малювання, кінологія, вишивка хрестиком

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Стресостійкість, незламність, відповідальність, цілеспрямованість, пунктуальність, працьовитість, комунікабельність, легке навчання, бажання працювати на перспективу, уміння працювати в команді

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: