Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 8 грудня 2017 PRO

Марія

Бухгалтер, фінансовий менеджер, економіст, 9 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно, Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу обліку банківських операцій, бухгалтер (2 підлеглих)

з 09.2016 по 11.2017 (1 рік 2 місяці)
Аптека доброго дня, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Основні обов’язки:
- ведення і контроль обліку банківських операцій (рахунки обліку 311, 312, 501, 601, 684, 95);
- формування реєстру платежів, звірка реквізитів, забезпечення необхідних залишків на рахунках, здійснення щоденних оплат у системах клієнт-банк (до 400 платежів у день);
- рознесення банківських виписок у 1С;
- нарахування %% по кредитах, депозитах у 1С;
- здійснення валютних операцій (імпорт товару, послуг): формування пакету документів під заявку на покупку валюти і проходження валютного контролю, формування платежів, закриття валютного контролю в обслуговуючому банку;
- збір та формування пакету документів по кредитних операціях;
- підготовка розшифрувань фінансової звітності для банків;
- складання управлінської звітності ( звіт про рух грошових коштів, залишків грошових коштів на рахунках, контроль дебіторської заборгованості тощо);
- співпраця з розробниками 1С щодо автоматизації окремих ділянок обліку.

Казначей

з 08.2015 по 04.2016 (8 місяців)
агрохолдинг Ukrlandfarming, Киев (Сільське господарство, агробізнес)

Робота з підприємствами по регіонах (60 підприємств):
- погодження заявок на оплату (контроль відповідності бюджету, контроль правильності відображення операцій);
- наповнення реєстрів термінових платежів (визначення пріоритетності в залежності від поточного плану), цільових реєстрів, реєстрів податків, з/п тощо;
- щоденні оплати відповідно до плану;
- контроль залишків на рахунках: забезпечення засобами в разі необхідності, виведення - в разі надлишку;
- контроль правильності відображення факту оплат в управлінській системі;
- робота з банками по відкриттю/закриттю рахунків;
- звіти, консолідація інформації за запитом керівника.

Економіст

з 01.2015 по 07.2015 (6 місяців)
ТОВ «Європа-транс» ЛТД, Киев (міжнародні вантажоперевезення)

- аналіз Дт-Кт заборгованості підприємства;
- складання фактичних калькуляцій вартості перевезень (аналіз і розшифрування витрат);
- складання різної управлінської звітності для керівництва;
- участь у розробці місячних та річних бюджетів;
- робота з банками, системами «Клієнт-Банк» різних банків;
- супровід валютних платежів.

Диспетчер комунікаційного центру

з 09.2014 по 01.2015 (4 місяці)
ТОВ «Європа-транс» ЛТД, Киев (Сільське господарство, агробізнес)

Освіта

Національний університет «Львівська політехніка»

Облік та аудит, Львов
Вища, з 2010 по 2015 (5 років 3 місяці)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office M.E.Doc Клієнт-Банк MS PowerPoint MS Outlook Робота з оргтехнікою

Додаткова інформація

Особисті якості: аналітичний склад розуму, досвід роботи з великим об'ємом інформації, відповідальність, комунікабельність, здатність швидко сприймати нову інформацію та вчитись.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: