Оксана
Інспектор відділу кадрів, начальник ВК, діловод, 17 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Біла Церква
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4541546
Додаткова інформація
Резюме
Сокуренко Оксана Анатоліївна
Контактна інформація:
телефон :
[
адреса електронної пошти: [
домашня адреса: м.Біла Церква
Мета: отримання посади інспектора з кадрів, менеджера по персоналу, начальника відділу кадрів
Досвід роботи:
ТОВ "С.Т.М.-Україна"
З лютого 2018р - по квітень 2023р
Формування і ведення особових справ працівників пов'язаних з трудовою діяльністю в електронній системі 1С та в паперовому вигляді.
Введення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін), оформлення документів про відрядження;
ТОВ «АЛЬЯНС МАРКЕТ»
З серпеня 2011р. – по квітень 2017р.
МЕНЕДЖЕР ПО ПЕРСОНАЛУ
функціональні обов'язки:
Підбір персоналу, проведення первинних співбесід.
Контроль за заповненням вакантних посад.
Формування і ведення особових справ працівників пов'язаних з трудовою діяльністю в електронній системі 1С 8.2 (ЗУП).
Введення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, складання графіків роботи та табелів робочого часу, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін), оформлення документів про відрядження;
По сумісництву з серпня 2011р. – по жовтень 2014р
Бухгалтер
ВАТ «Трібо»
З квітня 2004р. – по березень 2007р.
МАЙСТЕР ЗМІНИ
функціональні обов'язки:
організація і управління роботою колектива;
забезпечення своєчасного виконання плану ;
забезпечення ефектного використання людського ресурсу, матеріалів та обладнання ;
вирішення поточних питань на виробництві;
звітування керівнику цеху;
забезпечення правильного і своєчасного оформлення первинних документів з обліку робочого часу, виробітку, заробітної плати; контроль додержання працівниками технологічної, виробничої і трудової дисципліни, правил і норм охорони праці та протипожежного захисту.
Освіта:
Рік закінчення: 2002р.
Білоцерківський Державний Аграрний Університет
Освіта вища
Спеціальність «Менеджмент організації»
Курси:
З 26.09. 2007 по 25.10.2007р. Основи комп’ютерної грамотності
Професійні навички та знання:
Знання КЗпП України, ведення кадрового діловодства в повному об'ємі(табелі, накази, особисті справи),
досвід роботи з комп'ютером: операційні системи (MsWindows, Ms Oficce), Інтернет,електронна пошта, 1С 8.2 Зарплата і управління персоналом.
володіння оргтехнікою: (сканер, копіювальне обладнання)
Інше:
Вік : 45 років
Сімейний стан :заміжня
Наявність дітей : маю доньку, 23 роки
Риси характеру: чесність, порядність, відповідально ставлюся до роботи, акуратність.
Схожі кандидати
Менеджер по персоналу, HR-директор, рекрутер
35000 грн, Біла Церква, Вінниця
,
ще 5 міст
Начальник юридичного відділу, заступник, керівник кадрів, радник, викладач юрист
Біла Церква, Київ
,
ще 4 міста
ПМ, керівник, начальник, заступник директора, виконавчий директор
Біла Церква
Керівник відділу кадрів (HR, direct), економіст
Біла Церква, Київ, Дистанційно
Продавець, начальник відділу, директор
20000 грн, Біла Церква
Начальник виробничо-технологічної лабораторії, керівник відділу якості
35000 грн, Біла Церква, Київ
,
ще 2 міста