Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 лютого 2023 PRO

Олена

Менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, помічник бухгалтера, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Острог
Готовий працювати:
Здолбунів, Острог, Рівне, Славута

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець відділу працавлаштування

з 06.2018 по 02.2023 (4 роки 8 місяців)
Острозька МРФ, Острог (Державні організації)

Оперативно та ввічливо вести комунікацію з Клієнтом у будь-яких режимах (телефон, кореспонденція, електронна пошта та інше) згідно своєї компетенції. Здійснювати телефонні та особисті перемовини з клієнтами для вирішення конфліктних ситуацій. Дотримуватися суворих вимог до звітності, зокрема коректної обробки даних Клієнтів. Виконувати окремі службові завдання безпосереднього керівника.

Бухгалтер

з 01.2017 по 05.2018 (1 рік 4 місяці)
Острозький МРЦЗ, Острог (Державні організації)

Нарахування допомоги по безробіттю, формування звітів 1-дф, персоніфікація, оформлення та відображення на рахунках прибуття матеріалів (ОС) та їх відпуску (списання), проведення ревізій документів, проведення інвентаризації основних засобів та відображення результатів інвентаризації, методи і форми ведення бух.обліку в бюджетних установах, відображення даних про рух матеріалів на бухгалтерських рахунках

Інеспектор з кадрів, секретар

з 05.2006 по 06.2013 (7 років 1 місяць)
КЗ "Острозька протитуберкульозна лікарня", Острог (Державні організації)

Ведення діловодства відповідно до нормативів документообігу. Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства. Заповнення, облік і зберігання трудових книжок. Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання підготовка документів для здавання їх до державного архіву. Військовий облік

Освіта

Рівненський інститут слов'янознавства Київського славістичного університету

Міжнародні економічні відносини, менеджмент, Ровно
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 9 місяців)

вміння добиватися поставлених цілей, використовуючи працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей.

Знання і навички

MS Excel MS Word Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з факсом Робота з ксероксом Робота з принтером

Додаткова інформація

Комунікабельність, працьовитість, понктуальність, вміння працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: