Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 5 квітня 2024 PRO

Людмила

Менеджер по роботі з клієнтами, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер (управитель) з організації консультативних послуг

з 02.2022 по нині (2 роки 2 місяці)
Atmosfera, Київ (Енергетика)

1. Контроль та адміністрування звернень клієнтів.
2. Обслуговування та консультування клієнтів: координування запитів та супровід угоди на всіх етапах від замовлення до реалізації проекту.
3. Розподіл обов'язків між структурними підрозділами служби чи їх працівниками, координування та контроль їх роботи.
4. Підтримка та розвиток довгострокових відносин з клієнтами компанії.
5. Регулярні контакти з клієнтами з метою інформування їх про діяльність компанії, можливості, новинки, рекламні акції, опитування щодо задоволеності та якості наданих раніше послуг.
6.Надання пропозицій керівництву щодо структури та покращення роботи служб.
7. Формування інформаційно-комунікативної інфраструктури компанії.
8. Внесення пропозицій щодо вдосконалення форм і методів роботи персоналу та компанії, участь у розробці стратегії.
9. Організація та контроль проведення інформаційно-аналітичної роботи компанії.
10. Робота з гарячою та холодною базою клієнтів, збір інформації, проведення опитувань.
11. Участь у розробленні перспективних та поточних планів відповідно до загальної стратегії розвитку підприємства, установи, організації.
12. Моніторинг ефективності обраної стратегії.
13. Контроль стану організаційно-розпорядчої діяльності в організації та структурних підрозділах, у межах делегованих повноважень.
14. Взаємодія із внутрішніми службами компанії компанії, координування процесів та супроводу угод.
15. Робота з програмами Microsoft Teams, Бітрікс 24, 1С.

Менеджер зі збуту

з 11.2021 по 01.2022 (2 місяці)
Nateco logistics, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

1. Робота з поточними клієнтами, консультації по умовах оренди та допомога у підборі тари;
2. Повне ведення документообігу клієнта в 1С, підготовка договорів, додаткових угод, рахунків на оплату, контроль оплат, підготовка видаткових, звірка по оплатам та звірка по тарі взятій в оренду;
3. Обмін документами через програму «M.E.Doc».

Менеджер з продажу

з 01.2020 по 11.2021 (1 рік 10 місяців)
Cyphrax, Київ (Охорона, безпека, оборона)

1. Робота з поточними та потенційними клієнтами, консультації та допомога у підборі обладнання;
2. Ведення документообігу в 1С, підготовка рахунків на оплату та контроль оплат, підготовка видаткових, звірка, шляхом формування актів звірки;
3. SMM: створення та ведення facebook та instagram сторінок компанії, ведення каналу та групи в telegram, створення ботів в telegram;
4. Особисті зустрічі з клієнтами та проведення презентацій обладнання і програмного забезпечення.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 09.2019 по 01.2020 (4 місяці)
IBMS - LEAN in Ukraine, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

1. Робота з поточними та потенційними клієнтами, створення бази та ведення історії клієнтів у CRM Бітрікс 24;
2. PR-менеджмент: створення та підтримка позитивного іміджу компанії;
3. SMM: ведення facebook та instagram сторінок компанії;
4. Особисті зустрічі з клієнтами та проведення презентацій, відрядження.

Менеджер з продажу

з 06.2019 по 09.2019 (3 місяці)
Інтернет магазин будівельних матеріалів "Строймаг", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Супровід та розвиток поточних клієнтів компанії.
2. Надання послуг з виконання умов договорів.
3. Підтримка хороших відносин між компанією та клієнтом.
4. Додаткові продажі.
5. Залучення нових клієнтів.
6. Проведення презентацій та ділових переговорів.
7. Розробка і реалізація програм лояльності клієнтів.
8. Ведення документообігу по проектам.
9. Збір дебіторської заборгованості.
10. Моніторинг ринку та організація закупки матеріалів під потреби клієнта.

Менеджер по роботі з рекламними агенціями

з 03.2019 по 05.2019 (2 місяці)
ТОВ "Бергамо Україна", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

1. Супровід поточних клієнтів компанії.
2. Надання послуг з виконання умов договорів.
3. Ведення документообігу.
4. Збір дебіторської заборгованості.
5. Звітність.

Маркетолог

з 06.2018 по 03.2019 (9 місяців)
ТОВ "Компанія "Рідна їжа", Київ (Харчова промисловість)

1. Вивчення ринку;
2. Розробка прогнозу попиту та пропозиції;
3. Аналіз ринкових можливостей;
4. Сегментація ринку і моделювання купівельної поведінки сживачів;
5. Визначення стратегії маркетингу на продуктовому ринку;
6. Планування організації збуту й обслуговування;
7. Реалізація комплексу маркетингових комунікацій.
8. Підтримання іміджу компанії та зміцнення взаємин виробника із споживачами;
9. SMM: створення та ведення facebook сторінок компанії.

Freelancer

з 03.2015 по 06.2018 (3 роки 3 місяці)
freelance+навчання в магістратурі, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1.Навчання.
2. Написання текстів для каталогу на задану тематику.
3. Продажі через інтернет.
4. Ведення онлайн магазину.
5. Babysitting.

Менеджер з продажу

з 08.2007 по 03.2015 (7 років 7 місяців)
Ukrplastic, Київ (Видавництво, поліграфія)

1. Робота з замовником: вимоги замовника, проведення презентацій товарів та послуг;
2. Підтримувати та розвити стосунки з існуючими клієнтами, через телефонні дзвінки, листування та особисті зустрічі;
3. Організація зустрічей з потенційними клієнтами для укладення нових контрактів;
4. Перемовини про умови договорів та укладення нових угод;
5. Аналіз ринку та збір інформації про клієнта та конкурентів;
6. Представлення організації на виставках, конференціях та інших демонстраційних заходах;
7. Перемовини щодо ціни та вартості, контроль отримання продукту покупцем, контроль якості отримуваного продукту замовником;
8. Робота зі скаргами та претензіями клієнтів;
9. Взаємодія між постачальником та клієнтом;
10.Робота з документацією – підготовка та укладання договорів, підготовка комерційних пропозицій, тендерних пропозицій, ведення загального документообігу клієнта, контроль оплат та вчасного відвантаження продукції;
11.Щомісячний/щоквартальний звіти та контроль показників продаж, % виконання плану, звіти, акти звірок;
12.Виконання точних та швидких розрахунків вартості продукту для кожного окремого клієнта, індивідуальний підхід;
13.Відвідування зборів відділу продажів, обмін досвідом з колегами, постійне вдосконалення своїх знань та професійних навиків;
14.Відрядження та робота на тематичних професійних виставках.

Асистентка лікаря ортодонта

з 06.2006 по 07.2007 (1 рік 1 місяць)
ПП "Дентал плюс", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Маніпуляційна медсестра відділення молодшого дитинства

з 07.2003 по 08.2006 (3 роки 1 місяць)
Дитяча клінічна лікарня № 8 Шевченківського району, м. Київ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Завідуюча ФАП (Фельдшерсько акушерським пунктом)

з 07.2001 по 05.2002 (10 місяців)
Фельдшерсько-акушерський пункт с. Лучанки, Овруч (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Освіта

МАУП

Міжнародний маркетинг та реклама, Київ
Вища, з 2012 по 2018 (6 років)

Бакалавр В16 027394
Магістр М18 085645

Житомирський медичний інститут (ЖБМК)

Сестринська справа, Житомир
Середня спеціальна, з 1999 по 2001 (2 роки)

Диплом ТМ 16100058

Додаткова освіта та сертифікати

Періодично навчаюсь та проходжу онлайн курси на Prometeus та Ed Era

з 2012 по сьогоднішній день

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows Internet Explorer Email Opera CRM MS Access Робота з оргтехнікою Mozilla Firefox Google Chrome Бітрікс24 Google Docs WordPad Веб-браузери Linux Аміго Instagram Facebook Google Google Ads Маркетинг Facebook Business Manager Робота з великим об'ємом інформації Розуміння основ реклами, PR, Direct Marketing Практичний досвід по створенню інтернет проектів, сайтів Розробка та впровадження рекламних акцій

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Шановні роботодавці, майте повагу до себе і до тих кого ви вирішили запросити до розгляду своєї вакансії, вивчіть досвід та очікування кандидата, бо не лише ви обираєте, а і вас.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: