Резюме від 22 травня 2018

Панченко Юлия Степановна

Логист, бухгалтер, 5 000 грн

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Дата народження:
21 березня 1973 (45 років)
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

Панченко Юлія Степанівна
Менеджер з логістики, бухгалтер, економіст, повна зайнятість.

Дата народження: 21 березня 1973 р
Бажане місто роботи: Черкаси
Контактна інформація
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль

Цікава робота в дружньому колективі , підвищення професійного рівня ,достойна зарплата.

Освіта

Вища
Черкаський інститут Управління
Спеціальність – економіка підприємства
Черкаський фінансово - економічний технікум Держбанку СРСР
Спеціальність - облік в кредитних установах

Досвід роботи

менеджер по контролю договорів оренди .
З 02.10.2012р.
обов´язи: контроль роботи адміністративного персоналу бізнес центрів, заключення договорів, здача торгових площ в оренду, ведення бухгалтерської, фінансової документації.
В підпорядкуванні 7 осіб.

фахівець з обліку відділу логістики.
З 01.03.2007р. по 28.09.2012р.
ТЗОВ « Торгово - промислова компанія».

Вид діяльності:(Комплекс матеріалів для покрівлі та фасадів ).
Перелік обов´язків : спілкування з клієнтами,презентація продукції, прийняття заявок, створення заказу та простеження його виконання, резервування продукції , створення транспортної заявки, контроль розвантаження, відслідковування залишків продукції на складах, формування внутрішніх звітів, договорів продажу, оформлення первинної документації, актів звірки, контроль дебіторської заборгованості, аналіз динаміки продажу продукції, інвентаризація.
В ході виробничого процесу при необхідності виконувала функції начальника відділу логістики.


Економіст
З 24.06.2003р. по 7.11.2006 р.
ТОВ «Дніпро»
Створення бізнес-планів, фінансових проектів .

Економіст «бюро по фінансовій роботі з кредитними установами ,контролю договорів».
З 04.05.2000 р. по 16.06.2003р.
ВАТ «Азот»
Робота в системі «клієнт- банк», робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю.

Економіст фінансового відділу
З 12.01.1993р. по 04.05.2000р.
ВАТ «Азот»
обов ’язки : робота з заявками на оплату , платіжними документами , а також документами на відвантаження готової продукції.

Бухгалтер головної бухгалтерії
26.08.1991р. по 12.01.1993р.
ВАТ «Азот»
Робота з первинною документацією.

Технік в групі впровадження і супроводу завдань ІРЦ
З 23.07.1990р. по 18.08.1991р.
ІРЦ
Робота із статистичними даними.

Професійні навики

Навики роботи з комп'ютером – Користувач, OS Windows XP, 7, MS Office ,1:C Бухгалтерія 7 ; Бухгалтерія 8, Інтернет.
Володіння мовами

Російська, Українська ,Англійська –початкова.

Додаткова інформація

Відповідальність, коммунікабельність, цілеспрямованість,вміння працювати в команді,
Здатність працювати з великим обсягом інформації .


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: